بهترین کمپین روابط‌عمومی آسیا و اقیانوسیه در سال 2023 معرفی شد

کمپین “HP Streetcode” با استفاده از هنر خیابانی، به جوامع محروم اندونزی کمک کرده است تا به فناوری دسترسی پیدا کنند و مهارت‌های دیجیتالی خود را بهبود بخشند. این کمپین با استقبال گسترده‌ای از سوی رسانه‌ها و مخاطبان مواجه شده است.

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || کمپین “HP Streetcode” که توسط شرکت اچ پی و آژانس روابط‌عمومی ادلمن اجرا شده است، برنده جایزه بهترین نمایش در جوایز SABER آسیا و اقیانوسیه 2023 شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از PROVOE، این کمپین به شکاف دیجیتالی در میان جوامع محروم اندونزی پرداخته است و از هنر خیابانی برای ارائه دسترسی، آموزش و مهارت استفاده کرده است.
 
 جوایز SABER آسیا و اقیانوسیه، جوایز معتبری در حوزه روابط‌عمومی هستند که به کمپین‌های برتر در این منطقه اهدا می‌شوند.
 
 جایزه بهترین نمایش به کمپین‌هایی اهدا می‌شود که از نظر خلاقیت، تأثیرگذاری و نوآوری در سطح بالایی قرار دارند.
 
 کمپین “HP Streetcode” با استفاده از هنر خیابانی، به جوامع محروم اندونزی کمک کرده است تا به فناوری دسترسی پیدا کنند و مهارت‌های دیجیتالی خود را بهبود بخشند. این کمپین با استقبال گسترده‌ای از سوی رسانه‌ها و مخاطبان مواجه شده است.
 
 اچ پی و ادلمن با کمپین “HP Streetcode” برنده جایزه بهترین کمپین روابط‌عمومی آسیا و اقیانوسیه شدند. این کمپین به شکاف دیجیتالی در میان جوامع محروم اندونزی پرداخته است و از هنر خیابانی برای ارائه دسترسی، آموزش و مهارت استفاده کرده است.
 

 

انتهای پیام/