نحوه معرفی مطبوعات تجاری ایالات متحده: 5 نکته برتر از طرفداران روابط عمومی

هر رسانه ای متفاوت است و هیچ خبرنگاری شبیه هم نیست. بنابراین، چگونه حرفه‌ای‌های برتر روابط عمومی وارد دنیای همیشه در حال تغییر و پرشتاب مطبوعات تجاری ایالات متحده می‌شوند؟

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| هر رسانه ای متفاوت است و هیچ خبرنگاری شبیه هم نیست. بنابراین، چگونه حرفه‌ای‌های برتر روابط عمومی وارد دنیای همیشه در حال تغییر و پرشتاب مطبوعات تجاری ایالات متحده می‌شوند؟

 

طرفداران روابط عمومی علاوه بر حفظ روندها و ارائه داستان های جذاب به خبرنگاران می توانند با تمرکز بر جنبه ایجاد رابطه در روابط رسانه ای، اثربخشی طرح های خود را به حداکثر برسانند. موفق‌ترین حرفه‌ای‌های روابط عمومی به‌جای الگوسازی و ارسال ایمیل‌های بزرگ، اهمیت ارتباط با اهداف رسانه‌ای خود را درک می‌کنند.

متخصصان روابط عمومی از چه استراتژی هایی برای ایجاد این روابط با خبرنگاران تجاری ایالات متحده استفاده می کنند؟ در اینجا 5 نکته از همکارانم در RH Strategic، یک شرکت ارتباطات و روابط عمومی وجود دارد:

1. تحقیقات خود را انجام دهید. قبل از اینکه تماس بگیرید، باید علایق رسانه و خبرنگار را درک کنید.

2. رویکرد خود را متناسب با خبرنگار و رسانه تنظیم کنید. هر رسانه ای دستورالعمل های منحصر به فرد خود را دارد و هر خبرنگاری متفاوت عمل می کند. برخی می خواهند درباره یک داستان پیامک ارسال کنند و برخی فقط یک ایمیل می خواهند. شما باید بتوانید خود را با رسانه و خبرنگار وفق دهید و به بازخورد آنها گوش دهید.

3. درخواست یا پیشنهاد را زودتر ارسال کنید. وادار کردن خبرنگاران به باز کردن ایمیل نیمی از کار است، بنابراین قرار دادن آنچه که باید در ابتدا ارائه دهید، کلیدی است. مطالب شما تا حد امکان کوتاه و مختصر باشد.

4. خود را به عنوان یک منبع قرار دهید – نه برعکس. فقط ایده‌های داستانی یا منابع مرتبط با آن را برایشان بفرستید. اگر خبرنگاری تماس گرفت و خواستار اظهار نظر یا گفتگوی سریع با یک سخنگو شد، هر کاری می توانید انجام دهید تا این اتفاق بیفتد. خبرنگاران می خواهند بدانند که می توانند روی شما حساب کنند و شما فقط از آنها سوءاستفاده نمی کنید.

5. انسان باشید. رسانه ها نیز مردم هستند. آنها هم مانند بقیه ما ضرب الاجل، رئیس، استرس و زندگی دارند. اگر به آنها کمک کنید، به احتمال زیاد به شما کمک خواهند کرد. این بدان معناست که با داستان‌های مرتبط به سراغ آنها بروید و به آنها کمک کنید ضرب‌الاجل‌های کوتاهی داشته باشند. پس از ایجاد رابطه، آنها را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید و از هر فرصتی برای کمک و افزودن حس شخصی به روابط خود استفاده کنید.

با استفاده از این استراتژی‌ها، می‌توانید روابط رسانه‌ای خود را بهبود ببخشید، ارتباط قوی با خبرنگاران و رسانه‌هایی که بیشترین اهمیت را دارند ایجاد کنید، و هنگامی که یک خبرنگار به دنبال سخنگویان و متخصصان مرتبط می‌گردد، مشتریان خود را همواره مدنظر داشته باشید.

 


نویسنده: مدیسون پاپاس، کارشناس روابط عمومی

منبع انگلیسی: www.publicrelationstoday.com
منبع فارسی: شارا – شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

نوامبر 2021