برای مدیریت دغدغه های اجتماعی، روابط‌عمومی مسئله محور را پیاده کنید

دکتر حمید شکری خانقاه در دومین سمینار تخصصی مدیریت و برنامه ریزی راهبردی در روابط‌عمومی گفت: کمپین ارتباطی و اجتماعی ، تبدیل یک دغدغه خاص به یک دغدغه عام است.

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || دکتر حمید شکری خانقاه در دومین سمینار تخصصی مدیریت و برنامه ریزی راهبردی در روابط‌عمومی گفت: کمپین ارتباطی و اجتماعی ، تبدیل یک دغدغه خاص به یک دغدغه عام است.


سازمانها برای بالا بردن مشارکت های مردمی در حوزه های اجتماعی باید روابط‌عمومی مسئله محور را برای مدیریت دغدغه های اجتماعی پیاده سازی کنند.


این مدرس دانشگاه در اهمیت و ضرورت پیوست نگاری ارتباطی تاکید کرد : روابط‌عمومی مدیریت هوشمندانه و پیشرفته جلب اعتماد، افزایش مشارکت اجتماعی و نفوذ در افکار عمومی است و سازمانها باید از این ظرفیت به شکل مطلوبی بهره برداری کنند.


مدیر گروه تخصصی روابط‌عمومی باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکو-ایران در ضرورت گذار روابط‌عمومی ها از داده محوری به دانش محوری ادامه داد: روابط‌عمومی ها برای گذار از داده محوری به دانش محور به طراحی کمپین های ارتباطی و اجتماعی و پیوست نگاری های ارتباطی روی آورند و مدیریت پیشرفته ارتباطات هوشمند را در سازمان ها پیاده سازی کنند.


گفتنی است در این سمینار تخصصی که برای دومین بار طی یک ماه گذشته در استان کرمان برگزار می شد؛ دکتر حمید شکری خانقاه ، راهکارهای عملی ارایه و تدوین برنامه راهبردی ارتباطی و چگونگی طراحی و تدوین کمپین های ارتباطی تبلیغاتی را به صورت کاربردی تشریح کردند.

 

انتهای پیام/