انفجار بزرگ[1]
کتاب بینظیری درباره نظریه گسترش چارچوب مرجع اطلاعات برای پذیرش روابط «انفجار[2]» است و در سال 2003 توسط لیندا کاپلان تالر[3] و رابین کووال[4] نگاشته شده است. این کتاب مروری سریع است بر آنچه یک شرکت برای اجرای یک برنامه انفجاری بزرگ نیاز دارد. همان طور که از نام آن پیداست، یک برنامه انفجاری بزرگ همانند خلقت عالم هستی در میلیاردها سال پیش، کاری بسیار بزرگ است. گرچه «انفجار» در هیچ جا از وب 2 یا روابط عمومی 2 نامی نبرده است، توصیههای بسیار خوبی درباره چگونگی گسترش چارچوب مرجع اطلاعات ارایه کرده است تا شما در انبوهی از اطلاعات بازاریابی که درباره یک علامت تجاری میدانید گیر نیافتید. فصل 2 کتاب تالر و کووال، «مقررات را کنار بگذارید»، در واقع به خواننده میگوید که ترسهایش را کنار بگذارد و از تحلیل بیش از حد اطلاعاتی که در اختیار دارد پرهیز کند، چرا که این کار اغلب سبب کند شدن فرایند مشکل گشایی گروهی میشود. چرا این نظریه باید برای خواننده «روابط عمومی 2» مهم باشد؟ این بیشتر بدین خاطر است که شما به عنوان متخصصان روابط عمومی این مسؤولیت باورنکردنی و گاه این وظیفه خطیر را بر عهده دارید که اطلاعات را درک کرده و موشکافی کنید تا از شهرت شرکتهایی که نمایندگی آنها را به عهده دارید محافظت کنید. خط قرمزی در اینجا وجود دارد که شما مایل به عبور از آن نیستید. «روابط عمومی 2» راهی را به شما نشان میدهد که ضمن محافظت از شهرت علامت تجاری مورد نظر خود و داشتن ارتباطی خلاقانه با استراتژیهای رسانه اجتماعی، از دانش و قدرت اینترنت برای موفقیت در برنامههای خود بهره گیرید. عمومی 2 وجود دارد. نام این کتاب
[1] Big Bang (نظریهای که خلقت عالم هستی را محصول یک انفجار بزرگ میداند)
[2] Bang
[3] Linda Kaplan Thaler
[4] Robin Koval
|
نظر بدهید