شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا)–|| سازمانها باید این اصل کلیدی را بپذیرند که بایستی در مسیر تطبیق دادن خود با فناوریهای جدید قرار گیرند و وظیفه فعالان روابطعمومی در این مسیر عبارت است از ایجاد و تسهیل هر چه بهتر ارتباطات شرکتی و کمک به اجرای هر چه بهتر فرایندهای کاری با تمرکز بر تطبیق یافتن با فناوریهای جدید.
فهرست مطالب
– مقدمه
– تعریف متاورس
– پیادهسازیها
– برخی پتانسیلهای متاورس
– استراتژیهای مناسب حرفهایهای روابطعمومی در عصر گسترش متاورس
– ما بهعنوان حرفهایهای عرصه روابطعمومی چه موقع باید وارد تحول متاورس شویم؟
– منابع
در ادامه با #کارگزار روابطعمومی همراه باشید:
|
نظر بدهید