طراحی یک برنامه روابط عمومی

رونالد سرج و اِوید پروگرام – یک برنامه سازمان یافته روابط عمومی باید به دقت طراحی و بودجه‌بندی شود و کار تخصصی صورت گیرد.

عملیات و استراتژی‌های طراحی رسانه‌ها برای سازمان تان باید یک کار دفتری شایسته‌ای داشته باشد.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| یک برنامه سازمان یافته روابط عمومی باید به دقت طراحی و بودجه‌بندی شود و کار تخصصی صورت گیرد.


عملیات و استراتژی‌های طراحی رسانه‌ها برای سازمان تان باید یک کار دفتری شایسته‌ای داشته باشد.


به علاوه سازمان برای طراحی نیروی انسانی یا روابط عمومی شخصی نیمه وقت یا تمام وقت، و در صورت لزوم برای سرمایه‌گذاری در زمینه فعالیت های خود، نیاز به بودجه دارد.


برای تولید خبری، فهرست برنامه، انتشار کیت‌های مطبوعات چاپی و پستی و تولید متون روابط عمومی به پول و سرمایه نیاز است. برای مکالمات تلفنی، دورنگار، اجاره سالن برای کنفرانس‌های مطبوعاتی و غیره نیز بودجه لازم است. به نسبت اهمیت و میزان قابل درک بودن امورعمومی رسانه‌ها میزان پول برای کارهای روابط عمومی باید تعیین شود.


قبل از اینکه هرکاری را برای فعالیت های روابط عمومی شروع کنیم، باید به منابع مورد نظر سازمان توجه نمود و آن ها را مشخص کنیم. شناسایی واضح اهداف به ما کمک می‌کند تا به مخاطبان برسیم و پیام شفافی ارسال نموده و استراتژی و ابزار ارتباطی مفید و سودمندی بیافرینیم.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)