معرفی کتاب‌های پرطرفدار خارجی/ موانع ارتباط مؤثر داخلی (روابط‌عمومی در تجارت)

نویسنده دراین کتاب آورده است: ارتباطات داخلی تأثیر زیادی بر عملکرد، بهره وری و اعتبار خارجی شرکت دارد. از طرف دیگر، اقدامات ارتباطی ضعیف به ضرر شرکت است و عواقب آن ممکن است فاجعه بار باشد.

نویسنده: Milena  A. Orlinska
 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| نویسنده دراین کتاب آورده است: ارتباطات داخلی تأثیر زیادی بر عملکرد، بهره وری و اعتبار خارجی شرکت دارد. از طرف دیگر، اقدامات ارتباطی ضعیف به ضرر شرکت است و عواقب آن ممکن است فاجعه بار باشد.

 

بنابراین، کتاب تأکید می کند که ارتباطات داخلی مؤثر چقدر مهم است.

 

سعی کتاب در شناسایی موانع است تا در آینده از بین برود یا از آنها جلوگیری شود.       
 
  منبع: کتاب سال روابط‌عمومی/ انجمن متخصصان روابط‌عمومی