کتاب برتر جدید در زمینه روابط عمومی که باید مطالعه شان کرد/ خستگی

Joe Finnigan – این یک یادواره توسط Joe Finnigan، شریک ارشد و EVP سابق در Fleishman-Hillard، یکی از مراکز مشاوره روابط عمومی برجسته جهان است. این‌یکی از کتاب‌های پر بینش، موثق، طنز و فعالی است که تاکنون درباره کارکرد درونی روابط عمومی و تا حدی آمریکای شرکتی نوشته‌شده است.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) این یک یادواره توسط Joe Finnigan، شریک ارشد و EVP سابق در Fleishman-Hillard، یکی از مراکز مشاوره روابط عمومی برجسته جهان است. این‌یکی از کتاب‌های پر بینش، موثق، طنز و فعالی است که تاکنون درباره کارکرد درونی روابط عمومی و تا حدی آمریکای شرکتی نوشته‌شده است.


این کتاب که به شدت حکایتی و شخصی است به تجربیات حرفه‌ای مؤلف و دشمنان او می‌پردازد و با رشدش از یک شرکت نوپا به یک روابط عمومی قدرتمند نگاهی مختصر به یک نمایندگی چند طبقه می‌اندازد.

 

هم‌چنین به جستجوی مؤلف برای سرباز- پدر جنگ جهانی دوم که او هیچ وقت او را نشناخته بود می‌پردازد و فروش Fleishman-Hillard به Omnicom و اکتساب تکان دهنده Anheuser-Busch توسط InBev را پوشش می‌دهد.

 

این کتاب موفقیت‌ها و مصیبت‌های فوق‌برنامه مؤلف را مخصوصاً روابطش و نبردش با الکل را پوشش می‌دهد. در این مسیر، خواننده با افراد معروف مختلف و کاپیتان‌های صنعت ملاقات می‌کند و علاوه بر این دستیاران زیرک و دلقک‌های بیچاره نیز نقشی داشتند.

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)