8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی – جامعه با روابط‌عمومی

پیام‌رسانی مناسب می‌تواند بر رای‌دهندگان تأثیر بگذارد، الهام بخش کمک‌های مالی باشد، متقاضیان یا داوطلبان بالقوه را مورد توجه قرار دهد و به حفظ امنیت جامعه کمک کند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || پیام‌رسانی مناسب می‌تواند بر رای‌دهندگان تأثیر بگذارد، الهام بخش کمک‌های مالی باشد، متقاضیان یا داوطلبان بالقوه را مورد توجه قرار دهد و به حفظ امنیت جامعه شما کمک کند.


در اینجا هشت نکته از مارک تنیا، مدیر روابط‌عمومی/ رسانه برای اداره آمبولانس ریچموند (ویرجینیا) (RAA)، آورده شده است که می تواند به شما کمک کند تا روابط خود را با جامعه بهبود بخشید:


1- مخاطبان خود را در نظر بگیرید


اولین قدم این است که مشخص کنید که می خواهید با چه کسی ارتباط برقرار کنید. آیا در تلاش برای رسیدن به عموم مردم، مقامات منتخب، شرکای جامعه یا گروه های خاص هستید؟


هنگامی که مخاطبان خود را می شناسید، می توانید محتوایی ایجاد کنید که برای آنها جذاب باشد.


2- هدف نهایی خود را مشخص کنید


آیا می خواهید آگاهی ایجاد کنید، بهزیستی را افزایش دهید یا حمایت مالی جمع آوری کنید؟


دانستن هدف نهایی شما به شما کمک می کند تا پیام های خود را هدفمند کنید.


3- موارد خوب را برجسته کنید


داستان های موفقیت، برتری خارج از وظیفه و پاسخ های چشمگیر همه می توانند به تقویت اعتماد جامعه به سازمان شما کمک کنند.


4- پیام های ایمنی عمومی خود را تقویم کنید


برای اطمینان از اینکه پیام های شما در زمان مناسب به گوش می رسند، یک تقویم سالانه ایجاد کنید.


5- به تجزیه و تحلیل متمایل شوید


برای دیدن اینکه چه چیزی برای مخاطبان شما کار می کند، به داده های خود نگاه کنید.


6- با شرکای خود همکاری کنید


با شرکای خود همکاری کنید تا پیام های خود را به طور گسترده تری منتشر کنید.


7- پرسنل خود را درگیر کنید


پرسنل شما می توانند به شما کمک کنند تا داستان های جذاب و مرتبط تولیدکنید.


8- روی مردم تمرکز کنید


داستان های شخصی می توانند مخاطبان شما را تحت تأثیر قرار دهند و به آنها کمک کنند تا ارتباط برقرار کنند.

 

منبع: EMS1

انتهای پیام/