5 راه برای استفاده از ابزارهای شنیداری اجتماعی برای افزایش آگاهی از برند

بیایید بررسی کنیم که چگونه می توانید از ابزارهای شنیداری اجتماعی برای بهبود آگاهی و تصویر برند خود استفاده کنید.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| بیایید بررسی کنیم که چگونه می توانید از ابزارهای شنیداری اجتماعی برای بهبود آگاهی و تصویر برند خود استفاده کنید.

چگونه می توانید از ابزارهای شنیداری اجتماعی برای بهبود تصویر برند خود استفاده کنید؟

1. تجربه لذت‌بخش‌تری برای مخاطب ایجاد کنید

نمی توان انکار کرد که مشتریان عاشق تجربیات شخصی هستند – در واقع، بیش از 62 درصد مشتریان بالقوه از شما انتظار دارند که یک تجربه شخصی سازی شده ایجاد کنید.

هنگامی که از ابزارهای گوش دادن اجتماعی استفاده می کنید، می توانید راه حل ارائه دهید.

از تیم های فروش، بازاریابی و موفقیت مشتری خود بخواهید از ابزار ویجت مفهومی برای پیگیری روندهای مهم و ایجاد پاسخ های کمپین بر اساس آن استفاده کنند.

به عنوان مثال، می‌توانید با ویجت Google trends در مورد تغییرات به‌روز بمانید و سپس از ویجت Pomodoro برای جلوگیری از از دست دادن ضرب‌الاجل‌های کلیدی استفاده کنید.

2. تصویر خود را در مقابل مخاطبان هدف خود بهبود بخشید

وقتی نوبت به فروش می رسد، حسن نیت، بزرگترین ارزش شرکت شماست. بنابراین، چگونه ارزش محصول خود را افزایش می دهید؟ دو راه برای رسیدن به آن وجود دارد:

– بهبود محصول
– بهبود تصویر محصول

ما می دانیم که در عصر امروزی، رسانه‌های اجتماعی ابزار قدرتمندی هستند – مکانی است که اکثر مشتریان برای تحقیق درباره برندهای شما به آنجا مراجعه می کنند.

بنابراین، کسب‌وکارها می‌توانند از ابزارهای شنیداری اجتماعی برای درک اینکه چه مکالماتی در مورد محصول‌شان اتفاق می‌افتد یا در جریان است، استفاده کنند. درگیر شدن در گوش دادن فعال می‌تواند به ارائه پاسخ‌های قدرتمندتر، سریع‌تر و شخصی‌شده‌تر کمک کند – همه اینها به بهبود رضایت مشتری کمک می‌کند.

3. استعدادهای بهتر را استخدام کنید


بیش از 67 درصد از کسب و کارها از رسانه های اجتماعی برای یافتن استعدادهای برتر برای سازمان خود استفاده می کنند. آنچه ابزارهای گوش دادن اجتماعی به شما کمک می کند، یافتن استعداد مناسب است. می‌توانید داده‌های مرتبط را از طریق نرم‌افزارهای موجود خود جمع‌آوری کنید تا به شما کمک کند بفهمید آیا افرادی که به دنبال آنها هستید مناسب هستند یا خیر.

4. به رقبای خود فرصت بدهید


با ابزارهای گوش دادن اجتماعی، شما نه تنها می توانید مکالماتی که در مورد شما اتفاق می افتد را پیگیری کنید، بلکه می توانید مکالمات مربوط به رقبای خود را نیز پیگیری کنید.

بنابراین، اگر در مورد آن مکالمات به‌روز بمانید، می توانید به راحتی مشتریان در معرض خطر رقبای خود را بیابید و بلافاصله آنها را هدف قرار دهید.

از طرف دیگر، شما همچنین می توانید آن دسته از مشتریان بالقوه ای را هدف قرار دهید که در میانه تصمیم گیری در مورد محصول/خدمات در صنعت شما هستند.

این ابزارها می‌توانند به یافتن مشتریانی کمک کنند که قبلاً سفیران محصولات شما هستند—زمانی که این داده‌ها را در اختیار دارید، می‌توانید پیشنهادات مرتبط را به آنها ارایه دهید.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم ابزارهای شنیداری اجتماعی این است که رقبای شما را نیز تجزیه و تحلیل می‌کنند و به شما اجازه می‌دهند به درستی تعیین کنید که چه اقداماتی برای افزایش آگاهی از برند خود در مواجهه با رقابت و رقیب انجام دهید. آنها همچنین می توانند به شما در ایجاد کارت های جنگی رقابتی کمک کنند، زیرا این کارت ها همچنین نشان می دهند که محصول شما چگونه در برابر رقبا قرار می گیرد و چرا بهترین گزینه است.

 

5. با افراد مناسب شریک شوید

اینفلوئنسر مارکتینگ یک استراتژی قدرتمند برای جذب مشتریان است. با این حال، این که با کدام اینفلوئنسر همکاری کنیم، بسیار مهم است.

نگران نباشید، زیرا ابزارهای شنیداری اجتماعی به شما کمک می کند تا تأثیرگذارانی را پیدا کنید که محصول شما را دوست دارند.

 

 

لوکا راماسا | 9 ژانویه 2023 |

منبع: publicrelationstoday