2.
3.
1. قابلیت اتصال/ توانایی ارتباط با تیم، همکاران و مخاطبان
2. گوش دادن/ مهمترین مهارت ارتباط گر اول گوش و دوم صحبت کردن است.
3. صبر/ بهترین کاری که یک متخصص می تواند انجام دهد صبور بودن است.
4. زمان بندی و سرعت ارتباطات
5. انعطاف پذیری/ توانایی انطباق با وضعیت جدید
6. هوش هیجانی
7. تحمل/ تحمل ایده های جدید، تغییرات غیر منتظره و حتی عدم اطمینان/ توانایی پذیرش یک ایده خارج از انتظارات
8. حساسیت و سازگاری فرهنگی/ درک تفاوت های فرهنگی
9. قوام کلامی و نوشتاری/ برقراری ارتباط از طریق گفتاری و رسانه های نوشتاری
10. مشاهده و تحلیل واکنش مردم و گروههای ذینفع به پیام، برنامه و نام تجاری
11. خلاقیت
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
نظر بدهید