۵ موردی که باید در بیانیه مطبوعاتی تغییر نام تجاری بگنجانید

تغییر نام تجاری می‌تواند یک اقدام مهم برای هر کسب‌وکاری باشد. می‌تواند به شرکت شما کمک کند تا جایگاه خود را در بازار تقویت کند، به مخاطبان جدیدی دست یابد و ارزش‌های خود را بهتر منعکس کند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || تغییر نام تجاری می‌تواند یک اقدام مهم برای هر کسب‌وکاری باشد. می‌تواند به شرکت شما کمک کند تا جایگاه خود را در بازار تقویت کند، به مخاطبان جدیدی دست یابد و ارزش‌های خود را بهتر منعکس کند.


اگر در حال برنامه‌ریزی برای تغییر نام تجاری هستید، مهم است که یک بیانیه مطبوعاتی قوی تهیه کنید که به رسانه‌ها و مشتریان شما اطلاع دهد که چه اتفاقی می‌افتد و چرا.


در اینجا پنج موردی وجود دارد که باید در بیانیه مطبوعاتی تغییر نام تجاری خود بگنجانید:


تیتر جذاب
تیتر اولین چیزی است که مخاطبان شما می‌بینند، بنابراین مهم است که توجه آنها را جلب کند. تیتر باید مختصر و کوتاه باشد و به طور واضح بیان کند که بیانیه مطبوعاتی در مورد چه چیزی است.


پاراگراف اول
پاراگراف اول بیانیه مطبوعاتی شما باید حاوی اطلاعات اساسی در مورد تغییر نام تجاری باشد. این باید شامل موارد زیر باشد:
نام فعلی شرکت
نام جدید شرکت
تاریخ راه‌اندازی تغییر نام تجاری
دلیل تغییر نام تجاری

تاریخ راه‌اندازی
بیانیه مطبوعاتی شما باید تاریخ راه‌اندازی تغییر نام تجاری را مشخص کند. این به رسانه‌ها و مشتریان شما کمک می‌کند تا بدانند چه زمانی باید انتظار تغییر را داشته باشند.


نقل‌قول‌ها
نقل‌قول‌ها می‌توانند به بیانیه مطبوعاتی شما اعتبار و وزن اضافه کنند. می‌توانید از نقل‌قول‌های مدیر عامل، کارمندان یا مشتریان خود استفاده کنید.


لینک‌ها
در صورت امکان، می‌توانید لینک‌هایی به وب‌سایت جدید شرکت، رسانه‌های اجتماعی یا سایر منابع مرتبط در بیانیه مطبوعاتی خود قرار دهید. این به رسانه‌ها و مشتریان شما کمک می‌کند تا اطلاعات بیشتری در مورد تغییر نام تجاری کسب کنند.


با پیروی از این نکات، می‌توانید یک بیانیه مطبوعاتی تغییر نام تجاری قوی ایجاد کنید که به شما کمک می‌کند تا تغییر نام تجاری خود را به اطلاع رسانه‌ها و مشتریان خود برسانید.

 

منبع: agilitypr
 

 

انتهای پیام/