یک نکته حیاتی برای متخصصان روابط عمومی در سال ۲۰۲۰/ پیام شخصی همدلی را فراموش نکنید

در زمان های پرتلاطم، نحوه واکنش یک سازمان یک عامل اصلی در چگونگی توانایی آنها برای حفظ ارتباط با مردم به شیوه ای متفکرانه است. ارتباط برقرار کنید، اما همدلی را فراموش نکنید.

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| ضروری است که سازمان ها و شرکت ها، ماموریت برنامه ارتباطات مناسب را در دست داشته باشند. علاوه بر این، آنها در موقعیت منحصر (عصر کروناویروس) به فرد امروز، پشتیبان قوی و بزرگی برای کمک به حل این بحران بی سابقه جهانی هستند و این به مردم کمک می کند تا یک برنامه ارتباطی فوری برقرار کنند و این دوره را با استرس و نگرانی کمتری سپری کنند.

در زمان های پرتلاطم، نحوه واکنش یک سازمان یک عامل اصلی در چگونگی توانایی آنها برای حفظ ارتباط با مردم به شیوه ای متفکرانه است. ارتباط برقرار کنید، اما همدلی را فراموش نکنید. از آنجا که شرکت ها برای حفظ روابط و خدمات با مشتری و ادامه روند رشد تجارت تلاش می کنند، هنوز هم باید بتوانند ارتباط خارجی برقرار کنند و در این محیط، آنها باید در همه گونه های مختلف ارتباطات، پیام شخصی همدلی ارسال کنند.
 

اکنون، بیش از هر زمان دیگر، کسب و کارها باید در چگونگی برقراری ارتباط با مشتریان شان فکر کنند. داشتن همدلی فراتر از یک بیانیه کتبی است البته تا عمل باید گسترش یابد.