گردهمایی صمیمانه مدیران روابط‌عمومی در تبریز برگزار شد

گردهمایی صمیمانه مدیران روابط‌عمومی با عنوان “هم‌اندیشی و تجربه‌نگاری” و توسط انجمن روابط‌عمومی آذربایجان شرقی در روز پنجشنبه ۳۱ خردادماه در محل JoyBar تبریز برگزار شد. این رویداد فرصتی بی‌نظیر برای تبادل ایده‌ها و تجربه‌ها میان متخصصان این حوزه فراهم آورد و باهدف ارتقای سطح دانش و مهارت‌های حرفه‌ای روابط‌عمومی در استان برگزار گردید.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || گردهمایی صمیمانه مدیران روابط‌عمومی با عنوان “هم‌اندیشی و تجربه‌نگاری” و توسط انجمن روابط‌عمومی آذربایجان شرقی در روز پنجشنبه ۳۱ خردادماه در محل JoyBar تبریز برگزار شد. این رویداد فرصتی بی‌نظیر برای تبادل ایده‌ها و تجربه‌ها میان متخصصان این حوزه فراهم آورد و باهدف ارتقای سطح دانش و مهارت‌های حرفه‌ای روابط‌عمومی در استان برگزار گردید.

در این گردهمایی، خسرو رفیعی، رئیس انجمن روابط‌عمومی ایران، و مینا نظری، ناظر انجمن جهانی ارتباطات (WCFA)، به ایراد سخنرانی پرداختند. خسرو رفیعی در سخنان خود به اهمیت ارتباطات درون‌سازمانی و ضرورت داشتن برنامه توسط مدیران روابط‌عمومی اشاره کرد. او همچنین به موضوع تصمیم‌سازی برای مدیران ارشد سازمان‌ها و ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در سازمان‌ها پرداخت.

مینا نظری نیز به چالش‌های جدید حوزه روابط‌عمومی نظیر پیچیدگی رسانه‌ای، جهانی‌شدن، بی‌اعتمادی به رسانه‌ها، نقش هوش مصنوعی و خودکارسازی، اهمیت سنجش بازگشت سرمایه (ROI)، و مدیریت ارتباطات بحران پرداخت. وی همچنین بر اهمیت استفاده از میکرو اینفلوئنسرها و توجه به تنوع، برابری و فراگیری (DEI) در روابط‌عمومی بین‌الملل تأکید کرد و دو کتاب مهم در این حوزه را معرفی نمود.

 

ابراهیم مولائی، از برنامه‌ها و اهداف آینده انجمن روابط‌عمومی خبر داد و اعلام کرد که انجمن هر فصل یک سمینار آموزشی بزرگ برگزار خواهد کرد. وی تأکید کرد که برگزاری جلسات منظم با مدیران کل سازمان‌ها و مدیران عامل به‌منظور افزایش اهمیت روابط‌عمومی در سطوح ارشد مدیریتی ادامه خواهد داشت. مولائی همچنین از ادامه نشست‌های صمیمانه با فعالان روابط‌عمومی در شهرستان‌ها خبر داد و اعلام کرد که به‌زودی سومین نشست شهرستانی انجمن برگزار خواهد شد. او به اهمیت استفاده از هوش مصنوعی مولد به‌عنوان یک ابزار و دستیار حرفه‌ای در روابط‌عمومی اشاره کرد و تأکید کرد که نباید از جنبه‌های دیگر روابط‌عمومی غافل شد. در پایان، مولائی روابط‌عمومی را به‌عنوان مردم‌داری تعریف کرد و بر اهمیت این نقش تأکید نمود.

مدیران روابط‌عمومی با حضور فعال و پرشور خود، این گردهمایی را به بستری سازنده برای هم‌افزایی و گسترش همکاری‌های حرفه‌ای تبدیل کردند و به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و تجربیات خود را با دیگران به اشتراک گذاشتند.
 

انتهای پیام/

 

 


 

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR