گام موثر روابط عمومی‌ها با هوشمندی و استفاده از ابزارهای نوین در راستای تولید محتوای کیفی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری قرچک گفت: روابط عمومی‌ها با هوشمندی و استفاده از ابزارهای نوین در راستای تولید محتوای کیفی گام بردارند.

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری قرچک گفت: روابط عمومی‌ها با هوشمندی و استفاده از ابزارهای نوین در راستای تولید محتوای کیفی گام بردارند.
 
 به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ خدایی‌راد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری قرچک گفت: روابط عمومی با هنر خود و ارتباط صحیح و بموقع با مخاطبان می‌تواند سوءبرداشت‌های بوجود آمده از نحوه عملکرد یک اداره را خنثی کند.
 
 وی بیان داشت: شایعه، فضای جامعه را مسموم می‌کند و نباید روابط عمومی‌ها با این دیدگاه که چون مطلبی در حد شایعه است، نسبت به انتشار پاسخ آن کوتاهی کنند.
 
 خدایی راد ادامه داد: روابط عمومی‌ها باید به‌روز، هوشمند و متفکرانه عمل کنند و از ظرفیت‌های رسانه‌ای به نفع مردم و سازمان بهره بگیرند.
 
 وی افزود: شکل‌گیری افکار عمومی در دنیای امروزی تا حد زیادی ابزارهای مدرن را به خود اختصاص داده و روابط عمومی‌ها باید ضمن آشنایی با این ابزارها، محتوای کیفی تولید کنند.
 
 معاون فرماندار گفت: سطح آگاهی مردم روز به روز در حال افزایش است باید همواره سطح دانش، آگاهی و روزآمدی مسئولان روابط عمومی‌ها از سایر افراد جامعه بیشتر باشد.
 
 وی تصریح کرد: اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها باید درحوزه‌های مختلف شهرستان تصمیم ساز و نظردهنده باشند، چرا که ماهیت این شورا دارای اهمیت بوده و به همین دلیل به ریاست فرماندار برگزار می‌شود.