شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || کتاب جدیدی با عنوان “طراحی ارتباطات بحران و راهبردهایی برای رهبران سازمانهای غیرانتفاعی” توسط بریتنی “بری” هوپت و لورن آزودو ترجمه دکتر سیروان عبدی و مقدمه دکتر هادی خانیکی بهزودی توسط انتشارات کارگزار روابطعمومی منتشر میشود. این کتاب به بررسی موقعیت منحصر به فردی میپردازد که سازمانهای غیرانتفاعی در ارائه خدمات عمومی و مدیریت موقیعتهای اضطراری و بحرانی دارا هستند.
به گزارش شارا به نقل از روابطعمومی انتشارات کارگزار روابطعمومی، کتاب “طراحی ارتباطات بحران و راهبردهایی برای رهبران سازمانهای غیرانتفاعی” به بررسی تکامل فرآیند طراحی ارتباطات بحران، موقعیت منحصر به فرد سازمانهای غیرانتفاعی (و بحرانهایی که با آن روبرو هستند) و همچنین ارائه چارچوبهای نظری و مفهومی میپردازد که در طراحی موثرتر ارتباطات بحران در سازمانهای غیرانتفاعی در مواجهه با بحرانهای مختلف بهکار گرفته میشوند.
این کتاب با بهرهگیری از مطالعات موردی خلاقانه که به بررسی اثرات طرحهای ارتباطات بحران میپردازند، دانش پایهای درباره طرحهای ارتباطات بحران، راهبردهای نظریه محور، سنخشناسی بحران و منابع طراحی ارتباطات بحران را در اختیار خوانندگان قرار میدهد. هر فصل ضمن تمرکز بر مفاهیم طراحی راهبردی انتقادی، خلاصهای از نکات کلیدی، سوالاتی برای بحثهای بیشتر و منابع تکمیلی برای هر مفهوم بدست میدهد.
کتاب “طراحی ارتباطات بحران و راهبردهایی برای رهبران سازمانهای غیرانتفاعی” به سازمانهای غیرانتفاعی کمک خواهد کرد که بتوانند برای بحرانهایی که به مدیریت وضعیتهای اضطراری و خاص سازمان مرتبط است، طرحی راهبردی داشته باشند، طرحهای ارتباطات بحران بهتری طراحی کنند، از حمایتهای داخلی و خارجی بهرهمند شوند و با طراحی راهبردهای ارزیابی، ارتباط بین این طرحها با تلاشهای آتی را حفظ کنند.
کتاب “طراحی ارتباطات بحران و راهبردهایی برای رهبران سازمانهای غیرانتفاعی” منبع بسیار مهمی برای سازمانهای غیرانتفاعی و دانشجویان سطح بالا و همچنین همه مدیران و کارشناسان روابطعمومی به شمار میآید. این کتاب با ارائه رویکردی نو و بینشمند به طراحی ارتباطات بحران، به سازمانهای غیرانتفاعی کمک میکند که وظایف اجتماعی متنوع خود مانند تهیه مسکن، توزیع غذا، کمکهای مالی، بسیج داوطلبانه، یافتن اعضای خانواده و غیره را بهتر انجام دهند.
برخی از ویژگیهای برجسته کتاب “طراحی ارتباطات بحران و راهبردهایی برای رهبران سازمانهای غیرانتفاعی” عبارتند از:
– تمرکز بر موقعیت منحصر به فرد سازمانهای غیرانتفاعی در مدیریت بحران؛
ارائه چارچوبهای نظری و مفهومی برای طراحی موثرتر ارتباطات بحران در سازمانها و شرکتها؛
بهرهگیری از مطالعات موردی خلاقانه برای بررسی اثرات طرحهای ارتباطات بحران؛
ارائه دانش پایهای درباره طرحهای ارتباطات بحران، راهبردهای نظریه محور، سنخشناسی بحران و منابع طراحی ارتباطات بحران.
برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید کتاب “طراحی ارتباطات بحران و راهبردهایی برای رهبران سازمانهای غیرانتفاعی” به وبسایت انتشارات کارگزار روابطعمومی (66570194(021)- 66943670 (021)) مراجعه کنید.
انتهای پیام/
نظر بدهید