کتاب «باور کن که، روابط عمومی مرده است» بزودی منتشر می شود

به گزارش شارا، روابط عمومی مرده است، سخن دربارۀ اعتماد، رهبری عمومی، وضعیت سیاست، وضعیت کاسبی و تجارت، مردم سالاری اجتماعی، گروه ‎گرایی مترقّی، فعّالان سیاسی و فعّالیت‌گرایی سیاسی، جوابگویی از طریق ارزش عمومی، رهبری روشنفکرانۀ عمومی، رجوع به صداقت و درستی و تغییر میراث از فصول دوازدهگانه این کتاب می باشد.


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) کتاب “باور کن که، روابط عمومی مرده است” تالیف رابرت فیلیپس بزودی از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می شود.


به گزارش شارا، روابط عمومی مرده است، سخن دربارۀ اعتماد، رهبری عمومی، وضعیت سیاست، وضعیت کاسبی و تجارت، مردم سالاری اجتماعی، گروه ‎گرایی مترقی، فعالان سیاسی و فعالیت‌گرایی سیاسی، جوابگویی از طریق ارزش عمومی، رهبری روشنفکرانۀ عمومی، رجوع به صداقت و درستی و تغییر میراث از فصول دوازدهگانه این کتاب می باشد.