معرفی:
امروزه مدیریت فضای مجازی سازمانها بر عهده روابط عمومیها گذاشته است و آنچه سازمانهای ایرانی بیشتر به دنبال آن بودهاند مدیریت وبسایت بوده است تا بهره گیری از امکانات و مزایای بیشمار تلفن همراه. اما استقبال مردم از دستگاههای هوشمند و موبایل به عنوان یک رسانه شخصی و همیشه همراه، روز به روز افزایش مییابد و تعداد کاربران اینترنت از طریق تلفن همراه از کامپیوترهای شخصی به زودی پیشی خواهد گرفت. بنابراین استفاده از موبایل که در ایران 57 میلیون مشترک دارد و در جهان در حال نزدیک شدن به جمعیت کره زمین یعنی 7میلیارد نفر است فرصت مناسبی برای اطلاعرسانی، تداوم ارتباط، ایجاد تبلیغات و تثبیت برند پیش روی روابط عمومیها می گذارد. سمینار تخصصی روابط عمومی در عصر موبایل به این موضوع می پردازد که چگونه تلفن همراه می تواند همسو با اهداف روابط عمومی بکار گرفته شود.
استاد: دکتر حسین امامی
(مدرس و پژوهشگر روابط عمومی و رسانه های نوین، عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی)
سرفصل:
• تعریف روابط عمومی موبایل
• فرصتهای تلفن همراه برای روابط عمومی
• ابزارهای روابط عمومی موبایل
• بایدها و نبایدها در تولید محتوای موبایل
• بهینهسازی روابط عمومی موبایل
• معرفی برنامههای کاربردی دستگاههای هوشمند
• تبلیغات و بازاریابی موبایل
زمان برگزاری: 26 مهرماه 1393
برگزارکننده: موسسه کارگزار روابط عمومی
تلفن ثبت نام: 88617576-88617577
|
نظر بدهید