پیشنهاد متخصصان روابط‌عمومی‌ به رییس‌جمهور: اعتمادسازی با احیای روابط‌عمومی‌های تحلیل‌گر به جای توجیه‌گر

طی سال‌های اخیر، عدم اجرای وعده‌های بی‌شمار مدیران ارشد دولتی و توجیه عملکرد ضعیف و ناکارآمدی آنان توسط روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های ذیربط، موجب بی‌اعتمادی آحاد جامعه به بخش اجرایی کشور شده است.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| طی سال‌های اخیر، عدم اجرای وعده‌های بی‌شمار مدیران ارشد دولتی و توجیه عملکرد ضعیف و ناکارآمدی آنان توسط روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های ذیربط، موجب بی‌اعتمادی آحاد جامعه به بخش اجرایی کشور شده است.


از دولت سیزدهم انتظار می‌رود با تغییر نگرش نسبت به وظایف ذاتی روابط‌عمومی‌ها، زمینه رشد و فعالیت روابط‌عمومی‌های تحلیلگر، مخاطب‌محور و واقع‌گرا را به جای روابط‌عمومی‌های توجیه‌گر، یکجانبه‌گرا و سازمان‌محور فراهم آورد تا اعتماد از دست رفته بازیابی شود.

 

عباس خالدنژاد کارشناس روابط‌عمومی و رسانه.

 

 2

 

منتظر نظر شما هم هستیم:
نظر ارزشمندتان را به نشانی الکترونیکی info@kpri.ir  ارسال فرمایید.


به همراه عکس:

مهم‌ترین عاملی که می‌تواند بستر اعتلای هر چه بیشتر “روابط‌عمومی ایران” را فراهم کند؟ فقط یک عامل به اضافه 5 خط توضیح. تمام: “مهمترین توصیه شما به دولت جدید”.

 

 

 

 

شارا: www.shara.ir
فروشگاه روابط‌عمومی‌: www.kpri.ir