پیشرفت ایریسا در اطلاع‌رسانی جامع به ذی‌نفعان

مدیر روابط عمومی شرکت بین‌المللی مهندسی سیستم‌ها و اتوماسیون ایریسا از پیشرفت ۱۲۳ درصدی این شرکت در اطلاع‌رسانی جامع به ذی‌نفعان خبر داد.

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| مدیر روابط عمومی شرکت بین‌المللی مهندسی سیستم‌ها و اتوماسیون ایریسا از پیشرفت ۱۲۳ درصدی این شرکت در اطلاع‌رسانی جامع به ذی‌نفعان خبر داد.
 
 به گزارش خبرنگار ایراسین، مهرداد طهماسبی در گردهمایی استراتژی سال ۱۴۰۱ شرکت بین‌المللی مهندسی سیستم‌ها و اتوماسیون ایریسا اظهار کرد: در بخش روابط عمومی شرکت در سال ۱۴۰۰، ۱۲ هدف استراتژیک تعریف و در مجموع ۷۶.۶۹ درصد از کل اهداف محقق شد.
 
 وی افزود: همچنین از کل اهداف ۸۰ درصد اهداف از منظر مشتری، و ۸۸ درصد از اهداف از منظر فرایندهای داخلی محقق شد.
 
 مدیر روابط عمومی شرکت بین‌المللی مهندسی سیستم‌ها و اتوماسیون ایریسا ادامه داد: در این میان تحقق دو پروژه «مستندسازی فعالیت‌های شرکت به ویژه تاریخچه شفاهی شرکت» و «برگزاری موثر و هدفمند رویداد و همایش‌های تخصصی» و همچنین تحقق ۱۲۳.۵۶ درصدی پروژه «اطلاع‌رسانی جامع به ذی‌نفعان» و ۱۰۸.۸۶ درصدی «افزایش رضایت مشتریان داخلی» قابل توجه است.
 
 طهماسبی درباره اهم اقدامات واحد روابط عمومی طی سال ۱۴۰۰ نیز گفت: روابط عمومی شرکت بزرگ ایریسا در سال گذشته موفق به تعریف و اجرای پروژه تاریخ شفاهی ایریسا، راه‌اندازی وبسایت شرکت به صورت دو زبانه و توسعه شبکه‌های اجتماعی شرکت شد.
 
 وی افزود: یکی دیگر از اهداف مهم واحد روابط عمومی ارتقاء برند شرکت ایریسا است که در سال گذشته به صورت پروژه تعریف و به لطف خدا در حال انجام است و اثرات آن در آینده قابل لمس خواهد بود.
 
 مدیر روابط عمومی شرکت بین‌المللی ایریسا در پایان گفت: تمام موفقیت‌های کسب شده در سال گذشته در حوزه روابط عمومی با تلاش و همراهی تمامی واحدهای عملیاتی و ستادی رقم خورده و امیدوارم در ادامه راه نیز بتوانیم با کمک تمامی همکارانم در مجموعه بزرگ ایریسا نقش پررنگی را در به تصویر کشیدن دستاوردها ایفا کنیم.