شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || X، که قبلاً به نام توییتر شناخته میشد، با پاریس هیلتون، سلبریتی، قراردادی را امضا کرده است که بر خرید زنده و محتوای اختصاصی تمرکز دارد.
به گزارش شارا به نقل از bizcommunity، این بخشی از برنامههای لیندا یاکارینو، مدیرعامل شرکت، برای احیای پلتفرم است. بر اساس این توافق دو ساله، هیلتون با X همکاری خواهد کرد تا سالانه چهار برنامه ویدیویی اصلی تولید کند، از جمله محتوا برای بخش خرید زنده در حال ظهور آن، به همراه محتوا برای سایر ویژگیهای X مانند عملکرد صوتی Spaces.
گزارشها حاکی از آن است که این قرارداد شامل یک توافق تقسیم درآمد بین شرکت 11:11 Media متعلق به هیلتون و X است که به عنوان یک مزیت متقابل توصیف میشود. این مشارکت به عنوان آزمایشی برای یاکارینو عمل میکند که هدف آن افزایش درآمد پس از کاهش 60 درصدی در ایالات متحده پس از خرید پلتفرم توسط ایلان ماسک است.
هفته گذشته، یاکارینو در مصاحبهای با جولیا بورستین از CNBC در کنفرانس Code گفت که این پلتفرم تا سال 2024 سودآور خواهد بود. او پس از اینکه با سوالاتی در مورد معیارهای کاربری X و مداخله مداوم ایلان ماسک در اجرای پلتفرم مواجه شد، با واکنش شدید منفی روبرو شد.
3 اکتبر 2023
منبع: bizcommunity
انتهای پیام/
|
نظر بدهید