هدف: تغییر از چرا به چگونه

دلیل اصلی شرکت شما برای بودن چیست و کجا می توانید تأثیرات مثبت و منحصر به فردی بر جامعه داشته باشید؟

واقعی شوید: هدف، ارتباط با قلب شرکت است. روابط شرکت خود را ارزیابی کنید، با ذینفعان در ارتباط باشید و چشم اندازهای جدید را ترغیب کنید.

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| دلیل اصلی شرکت شما برای بودن چیست و کجا می توانید تأثیرات مثبت و منحصر به فردی بر جامعه داشته باشید؟

واقعی شوید: هدف، ارتباط با قلب شرکت است. روابط شرکت خود را ارزیابی کنید، با ذینفعان در ارتباط باشید و چشم اندازهای جدید را ترغیب کنید.

هدف را با قدرت فوق العاده شرکت خود مرتبط کنید. هدف باعث ایجاد مشتریان وفادارتر ، تقویت اعتماد و حفظ مشتری است.

سازماندهی کنید تا هر روز هدف را در صدر ذهن همه نگه دارید.

آنچه را می توانید اندازه بگیرید و از آنچه اندازه می گیرید یاد بگیرید.