نیویورک تایمز برای جذب شنوندگان بیشتر به پادکست‌ها، از تصاویر و ویدیو در یوتیوب و برنامه صوتی خود استفاده می‌کند

نیویورک تایمز برای افزایش تعداد شنوندگان پادکست و کمک به مردم برای کشف برنامه‌های جدید، از تصاویر و ویدیو در پلتفرم هایی مانند یوتیوب و برنامه صوتی خود استفاده می‌کند.

  شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || نیویورک تایمز برای افزایش تعداد شنوندگان پادکست و کمک به مردم برای کشف برنامه‌های جدید، از تصاویر و ویدیو در پلتفرم هایی مانند یوتیوب و برنامه صوتی خود استفاده می‌کند.


این استراتژی شامل تبلیغات صوتی در برنامه‌های محبوب، بازاریابی برنامه‌ها در برنامه خبری اصلی تایمز و استفاده از تصاویر و ویدیو مرتبط با موضوع هر قسمت پادکست است.

تایمز همچنین در حال آزمایش قسمت‌های کاملاً فیلم‌برداری شده از دو پادکست خود در یوتیوب است و به دنبال افزودن ویدیوهای بیشتر به برنامه صوتی خود است.

این شرکت اذعان می‌کند که رشد شنوندگان ناهموار است، اما معتقد است که سرمایه گذاری در یوتیوب به دلیل پتانسیل ویروسی شدن محتوا، ارزشمند است.

برنامه صوتی نیویورک تایمز که سال گذشته راه‌اندازی شد، به روزنامه‌نگاران و ستون نویسان اجازه می‌دهد تا با فرمت‌های صوتی جدید آزمایش کنند.

تاریخ انتشار: ۳۰ مارس ۲۰۲۴
منبع انگلیسی: Digiday
منبع فارسی: شارا
  

 

 

 

انتهای پیام/

<div id=”div_eRasanehTrustseal_24429″></div>
<script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>