نیسان چگونه در تلاش است تا مزیت بازاریابی خود را پس بگیرد

در یک تبلیغ جدید، Pathfinder به نمایش گذاشته می‌شود که از یک مسیر آفرودی می‌گذرد و ویژگی‌های خاص آن را برجسته می‌کند. این تبلیغ توسط TBWAChiatDay ساخته شده و هدف آن این است که خودرو را به عنوان یک محصول برجسته معرفی کند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || نیسان در تلاش است تا با معرفی تبلیغات جدید برای کراس اوور Pathfinder و استفاده از ویژگی‌های جدید، مزیت بازاریابی خود را بازیابد.

به گزارش شارا به نقل از اد ایچ، در یک تبلیغ جدید، Pathfinder به نمایش گذاشته می‌شود که از یک مسیر آفرودی می‌گذرد و ویژگی‌های خاص آن را برجسته می‌کند. این تبلیغ توسط TBWAChiatDay ساخته شده و هدف آن این است که خودرو را به عنوان یک محصول برجسته معرفی کند.

وینی شاهانی، معاون بازاریابی و فروش نیسان آمریکا، در پادکست اد ایچ گفت که این استراتژی مشابه روش‌های موفق گذشته است که بر هیجان سواری تأکید دارد. شاهانی که پیش‌تر در نیسان، فولکس‌واگن و تویوتا فعالیت کرده، معتقد است که نیسان باید بر تنوع محصولات و ویژگی‌های آن تمرکز کند.

شاهانی همچنین به مشکلات اخیر نیسان اشاره کرد، از جمله کاهش سود عملیاتی و فروش در ایالات متحده، و به نیاز به ارتقاء مدل‌های هیبریدی و الکتریکی پرداخت. او به طرح تجاری جهانی نیسان با معرفی ۳۰ مدل جدید در سه سال آینده اشاره کرد و از فرصت‌های بازاریابی در این زمینه سخن گفت.

شاهانی تجربه‌های قبلی خود، از جمله بحران‌های مرتبط با فولکس‌واگن، را به یاد آورد و به اهمیت تمرکز بر فرصت‌ها و انگیزه‌بخشی به تیم‌ها تأکید کرد.

ای جی شولتز، ویرایشگر اخبار اد ایچ، مقاله‌ای را منتشر کرده است که به جزئیات این تحولات و استراتژی‌های نیسان پرداخته است.

 ای جی شولتز
۳۱ جولای ۲۰۲۴

منبع انگلیسی: Pathfinder

منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

 

https://telegram.me/sharaPR