شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || هنگامی که جنگ روسیه و اوکراین با اقدامات پوتین در روسیه در اوایل سال 2022 آغاز شد، بسیاری از مشاغل در سراسر جهان با معضلات اخلاقی مواجه شدند. بیش از 1000 شرکت معروف قصد خود را برای خروج از بازار روسیه به عنوان نمایش اتحاد با اوکراین و مخالفت با اقدامات روسیه اعلام کردند.
متأسفانه، علیرغم اعلامیههای اولیه، برخی از شرکتها به وعدههای خود عمل نکردهاند. این شرکتها وعدههای خود را زیر پا میگذارند. جف سوننفلد، استاد دانشگاه ییل در مصاحبهای به سیانان گفت: آنها به عنوان سودجویان دوران جنگ عمل میکنند . “این فراتر از ناامید کننده است. این شرم آور و غیراخلاقی است.»
این کوتاهی در عمل بر اساس اصول بیان شده آنها میتواند عواقب شدیدی برای شهرت یک شرکت داشته باشد – و میتواند بدتر از عدم اقدام باشد.
پیامدهای شهرت شامل از بین رفتن اعتماد و باور عمومی است . علاوه بر این، وفاداری کارکنان و مشتریان را کاهش میدهد. این میتواند منجر به کاهش روحیه شود و بر بهرهوری کلی و انگیزه خرید تأثیر بگذارد.
اگر یک شرکت از قول خود سرپیچی کرده است، آسیب به اعتبار تجاری شما به راحتی قابل تعمیر نیست. این نیاز به برنامهریزی دقیق و تلاشهای مداوم برای بازسازی اعتماد در بین کارکنان، مشتریان و ذینفعان دارد. ما میتوانیم به شما کمک کنیم تا در پیچیدگیهای ادراک عمومی به سمت بازیابی تصویر خوب خود پیمایش کنید.
منبع: bloombepanies
|
نظر بدهید