نقش روابطعمومی و ریسک در شرایط پس از حادثه کاترینا
نویسنده: کریس گالووی، دانشگاه موناش گیپسلند، ویکتوریا، استرالیا
چکیده
کارگزاران روابطعمومی معمولا به خطرات احتمالی که اعتبار مشتریان و کارفرمایان را تهدید می کند می پردازند. اما به هر حال، نقش کارگزاران در ارتباط با خطرات جدی تری که سلامت افراد را تهدید می کند نسبتا کمرنگ است. صرفنظر از تلاش های محقق برجسته رابرت هیث، ادبیات روابطعمومی در این زمینه بسیار اندک است.
او بیش از آن که به شرح و تفصیل وظیفه روابطعمومی در ارتباطات ریسک بپردازد، آن را بدیهی فرض می نماید. در این مختصر تلاش شده است تا بر اساس نظریات هیث در خصوص نقش روابطعمومی در ارتباطاتریسک، به مسائل موجود در این حوزه پرداخته شود.
واژههای کلیدی: روابطعمومی، ریسک، حادثه کاترینا
1. مقدمه
2. حمله ها، آمار و روابطعمومی
3. اطلاع رسانی درباره مسائل دشوار و جنجال برانگیز
4. ریسک شهرت: تنها جزئی از کل
5. روابطعمومی و کم کاری در زمینه ارتباطاتریسک
6. دیگران بیش از روابطعمومی ها شایستگی پرداختن به مقوله ریسک را دارند
7. مدیریت مسأله و ارتباطات بحران
8. تمایزات و عمل
9. نقش ها و رابرت هیث
10. پژوهش های پیشنهادی
لینک دانلود: http://kpri.ir/product/نقش-روابطعمومی-و-ریسک-در-شرایط-پس-از-ح/
|
نظر بدهید