شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– بیست و پنجمین نشست کمیته روابط عمومی و امور بینالملل شهرداریهای کلانشهرهای کشور در اصفهان به کار خود پایان داد.
به گزارش شارا به نقل از به نقل از اداره ارتباطات رسانهای شهرداری اصفهان، هادی نباتینژاد مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان در آئین اختتامیه بیست و پنجمین نشست کمیته روابط عمومی و امور بینالملل شهرداریهای کلانشهرهای کشور با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان به منظور توسعه ارتباطات و ارتقای فعالیتهایش به دنبال همافزایی و همکاری با دیگر کلانشهرهای کشور است، اظهار کرد: این روند هم برای مدیریت شهری و هم برای شهروندان مفید خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه در شهرداری اصفهان اقدامات ارزندهای در حال انجام است که میتواند برای دیگر کلانشهرهای کشور الگو باشد، اضافه کرد: در این راستا میتوان به ظرفیت قابل توجه رسانههای شهرداری اشاره کرد که از آن جمله میتوان از سیمای شهر، صدای شهر، روزنامه اصفهان زیبا و خبرگزاری ایمنا نام برد.
آرش ظفری، معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات شهرداری تهران نیز در ادامه این جلسه ضمن قدردانی اصفهانیها در برگزاری این دوره از نشست روابط عمومی کلانشهرهای کشور گفت: محوریت این جلسه برند، ارتباطات گردشگری و دیپلماسی شهری بود که در نهایت و با جمعبندیهای صورت گرفته حوزه بینالملل بیش از دیگر بخشها مورد توجه روابط عمومی کلانشهرها قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه باید همکاریهای جدیدی در حوزه بینالملل بین روابط عمومی کلانشهرها ایجاد شود، افزود: از این رو ضروری است که مدیران روابط عمومی در هر کلانشهر از تجربیات دیگر مدیران در سطح کشور بهرهمند شوند.
معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات شهرداری تهران با اشاره به راهاندازی حوزه بینالملل در سایت دبیرخانه کلانشهرها ابراز داشت: ضروری است که تمام اتفاقات عرصه بینالملل کلانشهرها در این سایت پوشش کامل داده شود و لینک این سایت نیز در سایت تمام شهرداریها درج شود.
وی در ادامه با اشاره به لزوم سه کارگروه بینالملل، رسانه و تبلیغات در زیرمجموعه روابط عمومی کلانشهرها افزود: همچنین برگزاری نشست روابط عمومی کلانشهرها به صورت فصلی و منظم باید در دستور کار قرار گیرد.
گفتنی است که در پایان این مراسم مصوبات بیست و پنجمین نشست کمیته روابط عمومی و امور بینالملل شهرداریهای کلانشهرهای کشور قرائت و به امضای تمام مدیران حاضر در این نشست رسید.
نظر بدهید