شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– میزان دیده شدن آگهیهای اینترنتی که اصطلاحاً Viewability نامیده میشود، در فرانسه روند صعودی دارد و این خبری خوش برای فعالان عرصه تبلیغات آنلاین در این کشور اروپایی به شمار میرود.
میزان دیده شدن آگهیهای اینترنتی که اصطلاحاً Viewability نامیده میشود، در فرانسه روند صعودی دارد و این خبری خوش برای فعالان عرصه تبلیغات آنلاین در این کشور اروپایی به شمار میرود.
گزارش اخیر Integral Ad Science حاکی از آن است که در فصل چهارم سال 2015، میزان دیده شدن آگهیهای آنلاین در فرانسه افزایش یافته و به 53.5 درصد رسیده است.
این نرخ در سه ماهه دوم و سوم سال گذشته، به ترتیب 43.8 و 47 درصد گزارش شده است.
به گزارش موسسه صبا ویژن به نقل از پایگاه eMarketer، در سه ماهه آخر سال گذشته میلادی، تبلیغاتی که به خرید مستقیم از ناشران منجر شده بسیار خوب «دیده شده است»، هر چند زمان اختصاص یافته به این امر بین یک تا پنج ثانیه بوده است.
البته از دیر باز موضوع دیده شدن آگهیهای اینترنتی با یک چالش اساسی روبرو بوده است: جعلی بودن برخی از این بازدیدها و به عبارت دیگر، استفاده تبهکاران از باتنتها، روباتها و بدافزارها برای کلیک غیرواقعی بر آگهیها.
بر اساس این گزارش، در فرانسه 6.5 درصد نمایشهای دیجیتال جعلی هستند.
البته این مشکل در فرانسه چندان حاد نیست زیرا نرخ مزبور در آمریکا، آلمان و بریتانیا بالاتر است؛ به ترتیب 10.5، 7.9 و 7.8 درصد.
|
نظر بدهید