پاسخگویی فوری: چتباتها میتوانند پاسخهای فوری به سوالات مشتری ارائه دهند، زمان پاسخگویی و رضایت مشتری را بهبود میبخشند.
مدیریت حجم بالای پرس و جوها: چتباتها میتوانند حجم بالایی از پرس و جوها را به طور همزمان مدیریت کنند و منابع انسانی را برای کارهای پیچیده تر آزاد کنند.
در دسترس بودن 24/7: چتباتها در دسترس بودن 24/7 را ارائه میدهند و از پشتیبانی و ارتباط شبانه روزی اطمینان میدهند.
شخصیسازی: چتباتها را میتوان با پیام های شخصی سازی شده برنامه ریزی کرد و اطلاعات و توصیه های هدفمند را بر اساس ترجیحات و رفتار
منبع: https://digitalschoolofmarketing.co.za
انتهای پیام/
|
نظر بدهید