مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵: روابط عمومی هنر و علم ایجاد ارتباط بین سازمان ها و مخاطبین است

او با بیان اینکه روابط عمومی هنر و علم ایجاد ارتباط بین سازمان ها و مخاطبین است، افزود: ثبت ۸۳۰ تصویر از ۲۳ عنوان برنامه، طراحی، چاپ و نصب ۲۷ تخته بنر در معابر منطقه و همچنین طراحی ۱۸ پوستر با موضوع استقبال از بهار از دیگر اقدامات اداره روابط عمومی بود.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| نشر و تولید محتوا های متنوع در بستر فضای مجازی برای مسافران نوروزی و شهرونداندر طرح استقبال از بهار؛ رروابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵ با نشر و تولید محتواهای متنوع برای مسافران نوروزی و شهروندان در بستر فضای مجازی و معابر در خط مقدم اطلاع رسانی قرار داشت.


به گزارش روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۱۵، صدیقه محمد بیگی مدیر روابط عمومی منطقه گفت: این اداره از اسفند ۱۴۰۰ همزمان با آغاز طرح استقبال از بهار، ۲۸ عنوان خبر رسانه از اقدامات انجام شده معاونت های مختلف با موضوع استقبال از بهار، اماکن گردشگری، ایستگاه های استقبال و بدرقه و ویژه برنامه های مناسبتی نوروز را تولید و منتشر کرد.


او با بیان اینکه روابط عمومی هنر و علم ایجاد ارتباط بین سازمان ها و مخاطبین است، افزود: ثبت ۸۳۰ تصویر از ۲۳ عنوان برنامه، طراحی، چاپ و نصب ۲۷ تخته بنر در معابر منطقه و همچنین طراحی ۱۸ پوستر با موضوع استقبال از بهار از دیگر اقدامات اداره روابط عمومی بود.


او با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی و روابط عمومی الکترونیک به اقدامات استودیو خاوران اشاره کرد وگفت: ۹ کلیپ و پادکست در این استودیو با موضوع استقبال از بهار تولید و در بستر فضای مجازی منتشر شد.


مدیر روابط عمومی منطقه در ادامه با اشاره به اهمیت ارتباطات چندرسانه‌ای و اهمیت آن در دنیای فعلی گفت: در این راستا موشن گرافی های متنوع توسط واحد تبلیغات ساخت و در فضای مجازی انتشار یافت.