مدیریت اعتبار آنلاین

نظرسنجی جدید نشان می دهد که بیش از نیمی از کسب و کارها (54٪) اعتقاد دارند که مدیریت اعتبار آنلاین بسیار ضروری است و برنامه ای برای اختصاص منابع بیشتر به آن در پاسخ به افزایش محبوبیت رسانه های اجتماعی و بررسی آنلاین در دست دارند.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) بازاریابان دیجیتال منابع مالی بیشتری را برای مدیریت اعتبار آنلاین در سال 2018 اختصاص خواهند داد.
 
 نظرسنجی جدید نشان می دهد که بیش از نیمی از کسب و کارها (54٪) اعتقاد دارند که مدیریت اعتبار آنلاین بسیار ضروری است و برنامه ای برای اختصاص منابع بیشتر به آن در پاسخ به افزایش محبوبیت رسانه های اجتماعی و بررسی آنلاین در دست دارند.
 
 به گزارش شارا به نقل از PRNewswire، تقریبا 40 درصد از کسب و کارها سرمایه گذاری خود را در مدیریت شهرت آنلاین (ORM) در سال جاری افزایش خواهند داد.