مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان: روابط عمومی به عنوان خط مقدم یک مجموعه، نماد شفافیت و عملگرایی است

مدیرکل روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در پیامی به مناسبت برگزاری نشست مشترک مسئولان روابط عمومی های هیات‌های ورزشی بدنسازی و پرورش اندام در پیامی عنوان کرد که روابط عمومی به عنوان خط مقدم یک مجموعه، نماد شفافیت و عملگرایی است.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| مدیرکل روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در پیامی به مناسبت برگزاری نشست مشترک مسئولان روابط عمومی های هیات‌های ورزشی بدنسازی و پرورش اندام در پیامی عنوان کرد که روابط عمومی به عنوان خط مقدم یک مجموعه، نماد شفافیت و عملگرایی است.


به گزارش شارا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، متن پیام دکتر کاوه احمدی به شرح ذیل است:


امروز ورزش یکی از ارکان اصلی و قابل تامل رسانه های گروهی به خصوص در فضای مجازی محسوب می شود.


ورزش با ماهیت رسانه، ارتباط مفهومی پیدا کرده و این تفاهم با نگاه مثبت روابط عمومی به تقابل نمی رسد، بلکه موجب تعالی همدیگر و هم افزایی بهتر می‌شود.


روابط عمومی به عنوان خط مقدم یک مجموعه، نماد شفافیت و عملگرایی است. بخصوص در وزارت ورزش و جوانان و نهادهای تابعه، این روابط عمومی است که با ایفای نقش اطلاع رسانی آنی و به موقع رویداهای ورزشی و آمیختگی آن با موضوع جوانان می‌تواند به رشد این شفافیت، مفهوم سرزندگی و سربلندی دهد.


روابط عمومی با بکارگیری بدنه کارشناسی قوی می تواند پیوند دهنده رسانه ها با ورزش و رشد و تکامل در نظام اجتماعی شده و گام محکمی در راستای تاثیرگذاری در جامعه هدف بردارد.


روابط عمومی باید نقشی را حک کند تا ماندگار شود که این مهم با بهره گیری از ابزار قدرتمندی چون رسانه میسر می‌شود. رسانه اثری را خلق می کند که تا سال‌ها عامل تعیین کننده و تاثیرگذار در زندگی بشر خواهد بود.


روابط عمومی می تواند با ریل گذاری مناسب مسیر حرکتی مجموعه خود را به درستی هدایت کند و به عنوان مشاوری امین و دیده بانی تیز بین به آگاهی بخشی جامعه جانی دوباره دهد و مسیر حرکت را هموار سازد.


همکاران گرانقدر من در عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی، ما می توانیم با خوب کار کردن، کار خوب کنیم.