مدیرعامل بیمه آسیا: روابط عمومی سازمان های اقتصادی، باید تجربیات موفق خود را مستند سازی کنند

روابط عمومیها در توسعه نظام ارتباطی جامعه ، آگاه سازی افکار عمومی ، رضایت مندی و جلب مخاطب، تفاهم و همدلی، نقش روشنگر و اساسی دارند.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)||  روابط عمومیها در توسعه نظام ارتباطی جامعه ، آگاه سازی افکار عمومی ، رضایت مندی و جلب مخاطب، تفاهم و همدلی، نقش روشنگر و اساسی دارند.


به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا،مسعود بادین نایب رییس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا که در جمع مدیران روابط عمومی سازمان های متبوع وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک ها و شرکت های بیمه سخن می گفت، با تاکید بر ارتباط سازنده با رسانه ها، گفت: از جمله ابزارها و شیوه های مهم و کلیدی روابط عمومی ها در اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، رسانه ها هستند. روابط عمومی که نتواند ارتباط و تعامل مناسبی با فعالان رسانه به عنوان یکی از ارکان مهم و موثر در امر فرهنگ سازی برقرار کند در کار خود موفق نخواهد بود.


مدیرعامل بیمه آسیا در ادامه، ضمن تشریح اهم فعالیت ها ی بیمه آسیا در حوزه خدمت رسانی به زیاندیدگان به ویژه حادثه سیل اخیر در کشور، توانمندی مالی و فنی بیمه آسیا را یکی از ویژه گی های برتر این شرکت توصیف کرد که به واسطه آن، توانست در کوتاه ترین زمان ممکن، به یاری بیمه گذاران تحت پوشش خود بشتابد.


در این نشست، سید مالک حسینی مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی با تقدیراز فعالیت های بیمه آسیا در حوادث اخیر، بر نقش تاثیر گذار صنعت بیمه در حمایت از فعالیت های اقتصادی در کشور در برابر حوادث غیرمترقبه ، تاکید کرد.


وی تصریح کرد، در ارتباط با شرایط بحرانی از جمله در زمان بروز حوادث سیل و زلزله، روابط عمومی سازمان ها ی اقتصادی، باید با جدیت و دقت لازم، تجربیات موفق خود را در این باره مستند سازی کنند تا ادبیات مناسبی در این زمینه در فضای رسانه ها ایجاد شود.


همچنین در این نشست، مدیران روابط عمومی مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی، با طرح دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پیرامون موضوعات مرتبط با اطلاع رسانی از جمله گرامیداشت روز خبرنگار و تشکیل این نشست ها در استان های سیل زده، به بحث و تبادل نظر پرداختند.