شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || روزنامهنگاران ممکن است مخاطب معمولی یا حتی مخاطب هدف کمپینهای شما نباشند، اما آنها ذینفعان مهمی در انتشار پیامی هستند که میخواهید به اشتراک بگذارید.
مانند هر مخاطبی، مهم است که بدانید روزنامهنگار ایدهآل شما چگونه به نظر میرسد. چه نوع روزنامهنگاری بیشتر به آنچه میگویید علاقهمند است؟
میتوانید با پرسیدن چند سوال ساده از خود شروع کنید:
– روزنامهنگار برای چه نوع رسانهای مینویسد؟
– روزنامهنگار درباره چه موضوعاتی مینویسد؟
– روزنامهنگار درباره موضوعات مرتبط با پیام شما چه احساسی دارد؟
هنگامی که درک اولیهای از نوع روزنامهنگاری که باید دنبال کنید بهدست آورید، به اشتراک گذاشتن پیام بسیار آسانتر خواهد بود.
|
نظر بدهید