شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || لینکدین یک ابزار جدید مبتنی بر هوش مصنوعی به نام Accelerate را راه اندازی کرده است که به بازاریابان کمک میکند تا تبلیغات بهینه شده را در کمتر از پنج دقیقه ایجاد کنند. Accelerate از داده های مشتری برای تجزیه و تحلیل وب سایت ها، صفحات لینکدین و تبلیغات قبلی برای توصیه یک کمپین استفاده میکند. سپس لینکدین خلاقیت و مخاطب ایجاد میکند که تبلیغ کنندگان میتوانند آن را تنظیم کنند.
به گزارش شارا به نقل از searchengineland،
Accelerate میتواند مزایای زیادی برای بازاریابان داشته باشد، از جمله:
صرفه جویی در زمان: Accelerate میتواند فرآیند ایجاد تبلیغات را تا حد زیادی ساده کند، که میتواند به بازاریابان کمک کند تا زمان بیشتری را صرف سایر جنبه های استراتژی بازاریابی خود کنند.
بهبود عملکرد: Accelerate از هوش مصنوعی برای بهینه سازی تبلیغات استفاده میکند، که میتواند به بهبود عملکرد کمپین ها کمک کند.
دسترسی به بازار هدف: Accelerate به بازاریابان کمک میکند تا به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنند، که میتواند به بهبود نتایج کمپین کمک کند.
چگونه کار میکند؟
Accelerate از یک مدل هوش مصنوعی برای تنظیم مستقل پیشنهادات و تغییر بودجه به بهترین مکان ها و خلاقیت ها استفاده میکند. این فناوری چندین ویژگی اتوماسیون، از جمله مخاطبان پیشگو را ادغام میکند تا به صورت پویا هدف گیری کمپین را اصلاح کند و دسترسی موثر به مصرف کنندگان با ارزش را در جامعه لینکدین با بیش از 950 میلیون عضو تسهیل کند.
آزمایش کردن
لینکدین تأیید کرده است که ویژگی Accelerate در حال حاضر فقط در بازارهای محدود موجود است. این پلتفرم در حال آزمایش ابزار به زبان انگلیسی با گروه کوچکی از آژانس های تبلیغاتی B2B در ایالات متحده است.
لینکدین چه گفته است؟
یکی از سخنگویان لینکدین در بیانیه ای گفت:
“برای بازاریابهای B2B، ایجاد کمپینهایی که به کمیته خرید مناسب میرسند و بر آن تأثیر میگذارند، کار سادهای نیست، بهویژه زمانی که منابع محدود هستند و ایجاد کمپینها اغلب میتواند ساعتها از توسعه خلاقها تا تعیین استراتژیهای هدفگذاری، قرار دادن و مناقصه طول بکشد.»
“ما می دانیم که 84 درصد از بازاریابان معتقدند هوش مصنوعی (AI) از آنها در کارشان حمایت میکند و صرفه جویی در زمان در فرآیند ایجاد کمپین نقطه شروع خوبی است.
“تسریع، بر اساس سایر ویژگیهای هوش مصنوعی ما، مانند قرار دادن خودکار، که 47 درصد بهبودی در هزینه هر تبدیل ایجاد میکند، و مخاطبان پیشبینیکننده، که هزینه هر سرنخ را تا 21 درصد بهبود میبخشد.”
نتیجه
Accelerate یک ابزار جدید و هیجان انگیز است که میتواند به بازاریابان کمک کند تا تبلیغات موثرتری را در زمان کمتری ایجاد کنند. این ابزار هنوز در حال توسعه است، اما پتانسیل زیادی برای بهبود عملکرد کمپین های لینکدین دارد.
نویسنده: نیکولا آگیوس
4 اکتبر 2023
انتهای پیام/
نظر بدهید