عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب اعلام شد

مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب گفت: ارتباط مستمر و میدانی با ارباب‌رجوع، برنامه ملاقات عمومی در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و طرح تکریم ارباب‌رجوع است.

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب گفت: ارتباط مستمر و میدانی با ارباب‌رجوع، برنامه ملاقات عمومی در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و طرح تکریم ارباب‌رجوع است.
 
به گزارش شارا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خلیل نظری مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق منطقه ای غرب گفت: ارتباط مستمر و میدانی با ارباب‌رجوع، برنامه ملاقات عمومی با مدیرعامل شرکت، انعکاس اخبار فعالیت‌های شرکت و دایر نمودن میز خدمت از اقدامات این شرکت در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و طرح تکریم ارباب‌رجوع می‌باشد.
 
 او با اشاره به احصاء ۳۳ بند تصویبنامه حقوق شهروندی در نظام اداری متناسب با وظایف شرکت و ابلاغ به همه واحد‌های شرکت افزود: پیش‌بینی و بسترسازی لازم برای دسترسی آسان و سریع مراجعین به خدمات شرکت، ارتباط با مردم از طریق ملاقات عمومی و سایت شرکت به منظور رضایت‌مندی مراجعین، دایر کردن میز خدمت مجهز به IT در ورودی شرکت، فضاسازی و تبلیغات محیطی، نصب بنر مرکز سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) در معرض دید عموم از دیگر اقدامات این حوزه است.
 
 نظری در ادامه گفت: نصب منشور حقوق شهروندی در شرکت، نصب منشور اخلاقی مدیریت و کارکنان شرکت در اتاق‌ها، بازبینی و به‌روزآوری بیانیه خط مشی و اهداف سازمانی سال ۹۸ و جایگزینی با بیانیه خط مشی و اهداف سازمانی در ساختمان ستادی و پست‌های انتقال و فوق‌توزیع، نصب بنر‌های قانون ارتقای سلامت اداری و متن کامل مواد ۹۱ و ۹۲ قانون مدیریت خدمات کشوری در معرض دید عموم از اقدامات حوزه صیانت از حقوق شهروندی می‌باشد.
 
 مدیر روابط عمومی برق غرب با اشاره به نصب تابلو‌های راهنما در مبادی ورودی و معرض دید مراجعین به‌منظور عدم سرگردانی مراجعین، بیان کرد: نصب نام و پست سازمانی و رئوس وظایف متصدیان انجام کار در محل استقرار همکاران، نصب لیبل رومیزی برای همکاران، تسهیل دسترسی اشخاص توان‌خواه (معلول) به محیط‌های ارائه خدمت از جمیع جهات، به‌روزآوری درگاه (پورتال) سیستم اطلاع‌رسانی شرکت به‌طور مداوم، نصب شعار سال ۱۳۹۸ در شرکت و در معرض دید عموم برای تکریم ارباب‌رجوع در نظر گرفته شده است.
 
 او با اشاره به حضور مدیر‌عامل شرکت برق منطقه‌ای غرب در مرکز سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) و پاسخگویی به درخواست‌های مردمی از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱، افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون، مدیرعامل این شرکت به‌منظور اطلاع‌رسانی پروژه‌های مهم به مردم در مناسبت‌های مختلف با مردم دیدار چهره به چهره داشته است.
 
 نظری در ادامه با اشاره به انتشار اخبار و فعالیت‌های شرکت برق منطقه‌ای غرب در بیش از ۲۰ عنوان روزنامه سراسری و محلی و کانال‌های فضای مجازی، بیان کرد: به‌منظور اطلاع‌رسانی به مردم، از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۱۴۵ خبر از اقدامات و فعالیت‌ها تهیه و در پورتال شرکت بارگذاری شد که از این تعداد، ۱۵ خبر در سایت خبری وزارت نیرو (PAVEN)، ۶۶ خبر در سایت خبری توانیر و ۷۲ خبر نیز در پیک برق توانیر درج شده است.
 
 مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب در پایان گفت: به‌منظور انعکاس هرچه بیشتر اخبار و فعالیت‌های شرکت در سایت‌های خبری و اطلاع‌رسانی، دوره آموزشی “اصول اولیه خبرنویسی” ویژه رابطین خبر معاونت‌ها و دفاتر مستقل و همچنین دوره آموزشی “منشور حقوق شهروندی و صیانت از حقوق شهروندی” برای مدیران و کارکنان این شرکت برگزار شد.