سمینار آموزشی چیستی، چرایی و چگونگی مردمداری برگزار شد

سمینار آموزشی چیستی، چرایی و چگونگی مردمداری ویژه مدیران و کارشنسان روابط عمومی شهرداری های استان مازندران در شهرستان نور به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)  سمینار آموزشی چیستی، چرایی و چگونگی مردمداری ویژه مدیران و کارشنسان روابط عمومی شهرداری های استان مازندران در شهرستان نور به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد

در این سمینار آموزشی دکتر احمد یحیایی ایله ای استاد علوم ارتباطات و روابط عمومی در زمینه چیستی، چرایی و چگونگی مردمداری به سخنرنی پرداخت.
یحیایی ایله ای گفت: مردمداری فلسفه شهرداری است و شهرداریها بایستی بیشتر از سایر نهادها و سازمانهای دولتی، مردمداری را در سازمان خود اجرایی سازند.

وی گفت: مردمداری واژه پارسی روابط عمومی و یک عمل اخلاقی است یعنی بایستی هوای مردم را داشته باشید.
استاد و نویسنده روابط عمومی کشور ضمن تبیین مدلی برای روابط عمومی شهرداری؛ اظهار داشت: مردمداری یعنی انسان ارزشمند تر از درآمد و اساسا مردمداری موضوعی فهمیدنی است.

یحیایی ایله ای در ارتباط با ویژگیهای روابط عمومی های مردمدار گفت: روابط عمومی های مردمدار؛ به سئوالات مردم پاسخ می دهند؛ مردم را راهنمایی می‌کنند نه سخنرانی؛ درباره سازمان و خدمات سازمان به مردم اطلاعات می‌دهند؛ منظم هستند و به وعده ها عمل می کنند و صدای مردم هستند و منافع مردم را اولویت کاری خودشان می دانند.

همچنین در این سمینار مهندس یاسر رضازاده دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرداری های استان مازندران و مدیر روابط عمومی شهرداری ساری گفت: شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرداریهای استان مازندران برنامه ریزی و اجرای جشنواره روابط عمومی های برتر و دوره های آموزشی را در دستور کار خود قرار داده است.

در این سمینار که توسط شورای هماهنگی روابط عمومی شهرداریهای مازندران برنامه ریزی و اجرا شد؛ مهندس تاکامی مدیرکل امور شهری استانداری مازندران، مهندس اسدی شهردار نور و دکتر شادمان فرماندار نور نیز حضور داشتند و درباره اهمیت و نقش روابط عمومی در زمینه خدمت به مردم سخنرانی کردند.