۱. انتشار مطالب قانع کننده
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| از مخفی کردن محتوای خبری جالب خود جلوگیری کنید. دو عنصر مهم فعال ساز انتشار یک خبر، استفاده از دارایی چندرسانه ای است.
با استفاده از یک تیتر قوی و اضافه کردن تصاویر جذاب می توانید باعث جذاب تر شدن خبر خود شوید. این که آیا شما می توانید یک عکس، نمودار یا فیلم اضافه کنید – یا ترکیبی از این دارایی – انتخاب خبر چندرسانه ای مناسب می تواند به شما کمک کند تا داستان کامل تری را بیان کنید.
تحقیقات نشان می دهد که تقریباً ۶۵ درصد از مخاطبان امروز “اول بصری” هستند و خبر چندرسانه ای به میزان ۲۰۰ درصد بیشتر از نسخه های خبری سنتی که تنها دارای متن هستند، ارزش دارند. داستان خود را به نمایش بگذارید، آن را بیان نکنید.
۲. از مرکز خبر شرکت و کانال های رسانه ای متعلق به خود بهره ببرید
یک اتاق خبر آنلاین بسیار کاربردی برای پوشش مطالب متنی و تصویری خود بسازید، تحقیقات خود را برجسته کنید، متخصصان داخلی خود را به نمایش بگذارید، طیف گسترده ای از نقاط دسترسی را برای مخاطبان خود فراهم کنید و توانایی خود را در جذب بیننده افزایش دهید.
یک مرکز خبری واقعاً عملی می تواند زمان حضور کاربر در وب سایت شما را افزایش داده، تعامل را به سایر مسیرهای رسمی هدایت کند (به عنوان مثال کانال های اجتماعی و وب سایت های محصول یا شریک) و بازدیدکنندگان را به رهبری واجد شرایط برای سازمان شما تبدیل کند.
پهنای باند یا بودجه برای یک اتاق خبر قوی ندارید؟ ایده دیگر ایجاد یک بسته رسانه ای تعاملی برای هر برنامه است که می توانید در صفحات وب و کانال های اجتماعی موجود خود جاسازی کنید. این کار انتشار اخبار و تصاویر شما را به یک دارایی تعاملی ثابت تبدیل می کند که باعث افزایش دیدگاه ها، فعالیت ها و آموزش بدون هزینه بالا برای حفظ یک اتاق خبر کامل می شود.
۳. از داده ها برای هدایت استراتژی خود استفاده کنید
هر نسخه تعاملی که شما از طریق Business Wire توزیع می کنید، یک سری معیارها از جمله مشاهده، درگیری پیوندها و استفاده از خبر چندرسانه ای ایجاد می کند. با استفاده از این گزارشها می توانید مشخص کنید که پیام شما از نظر جغرافیایی در کجاها طنین انداز می شود، اصطلاحات کلیدی که باعث بازگشت ترافیک به سایت شما می شوند، میزان مراجعه به Google و منابع دیگر و تأثیرگذاری برتر اجتماعی در محتوای خود را مشخص کنید.
این سه مرحله را تنها برای ایجاد انتشار اخباری که با مخاطبان رسانه، مالی و مصرف کننده شما طنین انداز باشد، به کار ببرید.
منبع: https://blog.businesswire.com
مترجم: مریم میرعبدالحق
|
نظر بدهید