روابط عمومی ها می توانند نقش مؤثری در ترویج فرهنگ استاندارد داشته باشند.

نماینده مجلس شورای اسلامی: – برای اینکه بتوانیم فرهنگ استاندارد را در جامعه گسترش دهیم، نیاز به روابط عمومی قوی داریم. هرچه روابط عمومی در سازمان استاندارد قوی تر باشد، می تواند در معرفی برنامه های سازمان به مردم مؤثرتر عمل کند.


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) نماینده شهرستان های تکاب، شاهین دژ و میاندوآببا گرامی داشت هفته ی استاندارد، به این مطلب اشاره کرد و گفت: «از آنجا که روابط عمومی پل ارتباطی بین مردم و سازمان است و به نوعی بلندگو، رسانه و پیام رسان هستند، لذا این پل ارتباطی می تواند نقش بسزایی در ترویج فرهنگ استاندارد در جامعه داشته باشد.»


«روح الله بیگی» نماینده شهرستان های تکاب، شاهین دژ و میاندوآب در مجلس شورای اسلامی استاندارد را ترازو و میزان مستحکم و مورد اعتماد مردم در جامعه دانست و اظهار داشت: « استاندارد جهت کیفیت بخشی و بهینه سازی تولیدات و محتوایی کردن محصولات ملی است بنابراین می توان گفت که سازمان استاندارد یک ترازوی ثقل و میزان مستحکم و مورد اعتمادی است که می تواند به کیفیت بخشی صنایع و تولیدات ملی، روح و روان تازه ای ببخشد. لذا بر همگان لازم است تا در این زمینه با این سازمان همکاری لازم را داشته باشند.»


وی با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای سازمان ملی استاندارد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: «برگزاری این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه مجلس شورای اسلامی بسیار خوب و به جا بود ولی امیدواریم این نمایشگاه تنها محدود به مجلس و نمایندگان نباشد . اگر بتوانیم چنین نمایشگاه هایی را نیز در سطح شهر برپا کنیم، می تواند برای فرهنگ سازی استاندارد مفید و مثمر ثمر باشد».


نماینده شهرستان های تکاب، شاهین دژ و میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود:« برای اینکه بتوانیم فرهنگ استاندارد را در جامعه گسترش دهیم، نیاز به روابط عمومی قوی داریم. هرچه روابط عمومی در سازمان استاندارد قوی تر باشد، می تواند در معرفی برنامه های سازمان به مردم مؤثرتر عمل کند.»


بیگی ارتباط سازنده را یکی از راه های تقویت سازمان استاندارد دانست و تصریح کرد: « هر چه سازمان استاندارد بیشتر با مردم، سازمان ها و بخش های خصوصی از جمله تولیدی ها و کارخانجات در ارتباط باشند و این ارتباط سازنده، مستمر، به روز و از روی علم و اندیشه باشد، می تواند به دل مسئولین دستگاه ها، کارخانجات و مردم نفوذ کند و از این طریق عملکرد بهتر و بیشتری داشته باشد که نتیجه ی آن تقویت روز افزون سازمان استاندارد است.»