روابط عمومی ها می توانند بهترین دوست برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی: – عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) با بیان این مطلب، اظهار داشت:” روابط عمومی می تواند بهترین دوست برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشد تا نمایندگان بتوانند با انتقال تصمیم گیری ها به جامعه، هم عملکرد خود را بیان کنند و هم به نقش و جایگاه روابط عمومی ها احترام بگذارند.


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) با بیان این مطلب، اظهار داشت:” روابط عمومی می تواند بهترین دوست برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشد تا نمایندگان بتوانند با انتقال تصمیم گیری ها به جامعه، هم عملکرد خود را بیان کنند و هم به نقش و جایگاه روابط عمومی ها احترام بگذارند.”


به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران_(شارا) «ابراهیم نکو» نماینده مردم اسلامشهر و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به نقش سازنده روابط عمومی ها در تمامی زمینه ها اشاره کرد و گفت:” ما باید بپذیریم که روابط عمومی ها می توانند در تمامی حوزه ها نقش سازنده ای داشته باشند به شرط آنکه بتوانند نسبت به وظایف خود آگاهی بیشتری کسب کنند. متأسفانه امروز زمینه حضور واحدهای قدرتمند روابط عمومی را فراهم نکرده ایم و یا خود آنها آگاهی کامل از وظایف خود ندارند و از سوی دیگر تعامل ادارات، سازمان ها، ارگان ها و نهاد ها هم با اینگونه واحدها قابل قبول نیست. “


وی با بیان اینکه امروزه روابط عمومی ها باید قبل از همه از وظایف خود آگاهی پیدا کنند، عنوان کرد:” امروزه روابط عمومی ها باید قبل از همه از وظایف خود آگاهی پیدا کنند و دوم اینکه نهاد ها و سازمان ها نقش روابط عمومی هارا در انتقال پیام ها و تصمیم گیری ها بشناسند و بهای بیشتری به روابط عمومی ها بدهند.”


نماینده مردم اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود:” روابط عمومی ها می توانند انتقال دهنده خوب اخبار و تصمیم گیری های یک سازمان به ویژه قوه مقننه باشند. لذا فکر می کنم باید یک تعریف مجددی از روابط عمومی صورت بگیرد و نقش آن در جامعه معرفی شود. از سوی دیگر سازمان ها خصوصاً نمایندگان مجلس شورای اسلامی نباید خود را از دسترس روابط عمومی دور نگه دارند.”
«نکو» با اشاره به مغفول واقع شدن روابط عمومی ها در حوزه های مختلف، تصریح کرد:” فکر می کنم امروزه متأسفانه روابط عمومی ها از نگاه خیلی از حوزه ها از جمله مجلس مغفول واقع شده اند و می طلبد که یک تجدید نظر در این زمینه صورت بگیرد.”


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان نمایندگان مجلس را مرجعی در زمینه طرح تکریم ارباب رجوع برای روابط عمومی ها دانست و عنوان کرد:” روابط عمومی ها باید در زمینه طرح تکریم ارباب رجوع همه جوانب قضیه را بسنجند، مردم را درک کنند، انتظارات را بشناسند و ارتباط آنها با مسئولین از جمله نمایندگان مجلس نیز باید بیشتر باشد. به دنبال این ارتباط است که می توان در طرح تکریم ارباب رجوع اصلاحاتی انجام داد که به بهبود وضعیت بینجامد. فکر می کنم نمایندگان مجلس می توانند مرجعی برای روابط عمومی ها در این زمینه باشند تا بتوانند میزان رضایتمندی را به مسئولین روابط عمومی ها انتقال دهند. در آن صورت است که می توانیم به ایده آل ها دست پیدا کنیم.”