روابط عمومی ها برای تحقق شعار سال برنامه ریزی کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: روابط عمومی دستگاه های اجرایی برای تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی برنامه ریزی کنند.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: روابط عمومی  دستگاه های اجرایی برای تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی برنامه ریزی کنند.

به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی روز سه شنبه در آیین گرامیداشت روز روابط عمومی در قطب صنعتی حاجی آباد اراک، افزود: تلاش برای تغییر رفتار و جلب مشارکت و اعتماد مردم در حمایت از تولید ملی و کاهش گرایش به استفاده از کالای خارجی امر فرهنگی مهمی است که باید با همراهی نهادهای فهنگی،روابط عمومی ها و رسانه ها برای آن گفتمان سازی شود.

وی ادامه داد: نگرش آحاد ملت به مصرف کالای داخلی و تبدیل منع خرید کالای خارجی به یک باور و اعتقاد عمومی و رسالت خطیر فرهنگی است که باید با استفاده از مهندسی دقیق و علمی افکار عمومی و بهره گیری از دانش روز در جامعه نهادینه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بیان کرد: مسئولان روابط عمومی ها باید جایگاه واقعی خود را در سازمان ها و همچنین جامعه پیدا کنند و پیام اصلی نظام اسلامی که حرکت در مسیر توسعه پایدار زیر سایه ولایت است در برنامه هایشان بازتاب یابد.

وی ادامه داد: روابط عمومی ها ضمن حسن انجام وظایف اصلی خود که تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی صحیح، قدرت بیان، خلاقیت، تقوا و معنویت است باید با رصد مستمر شرایط کشور در منطقه و جهان در راستای اهداف و مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارند.

حقیقی بیان کرد: تکریم ارباب رجوع و خدمت بی منت که رسالت اصلی دستگاه های اجرایی و از اهداف عالیه انقلاب اسلامی است باید با فعالیت گسترده روابط عمومی ها مصداق عینی پیدا کند.

وی بیان کرد: روبط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی مدیریت دستگاه های اجرایی با لایه های مختلف جامعه باید عملکرد نظام اسلامی و دولت را در جامعه منعکس کنند.