شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– روابط عمومی با ایجاد بستر همراهی ، همکاری و ارتباط با سایر نهادها می تواند علاوه بر هم افزایی در توان اجرایی، خدمات رسانی به شهروندان را نیز بهینه سازی کند.
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مهندس حبیب اله تاجیک اسماعیلی شهردار منطقه یک در گردهمایی رابطین خبری معاونت ها ، ادارات و نواحی ده گانه شهرداری این منطقه که با حضور مشاور شهردار منطقه یک ، معاونان ، مدیران روابط عمومی سازمان ها و ادارات سطح منطقه یک به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی در شهرداری منطقه یک برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: شهرداری به دلیل گستردگی و تنوع در ارایه خدمات، با مخاطبین بیشتری در ارتباط است لذا هماهنگی بین روابط عمومی های سازمان ها و ادارات سطح منطقه یک می تواند علاوه بر کاهش هزینه ها منجر به ارایه خدمات مناسبتر به شهروندان شود.
وی با تاکید بر نقش روابط عمومی ها در اطلاع رسانی دقیق ، بهنگام و مناسب فعالیت های شهرداری به شهروندان خاطر نشان ساخت : روابط عمومی ها پیشانی و آیینه تمام نمای هر سازمان محسوب می شوند که باید به نحو مناسب اطلاعات را در اختیار افکار عمومی قرار دهند و بتوانند با شفاف سازی عملکرد مدیریت شهری ،مشارکت شهروندان را در توسعه شهر ارتقاء دهند.
شهردار منطقه یک تصریح کرد: همکاری و ارتباط بین نهادها برای توسعه و ارتقاء کیفی خدمات یک اصل به شمار می رود که باید مورد توجه مدیران ،مسولین و کارکنان قرار گیرد.
مجید صالحی فیروز آبادی مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک نیز در این جلسه تولید محتوا را از مهمترین وظیفه روابط عمومی ها دانست و گفت: باید بتوانیم برای شهروندان یک تولید محتوای ارزشمند ایجاد کنیم و به دنبال پی گیری مطالبات آنها باشیم.
وی افزود: جهت توسعه در امر خدمات رسانی به ساکنان منطقه یک جلسات ماهانه با مدیران روابط عمومی سازمان ها و ادارات سطح منطقه یک برگزار خواهد شد تا با همکاری ادارات بتوانیم رضایتمندی را در شهروندان و ذینفعان این منطقه افزایش دهیم.
شایان ذکر است در این گردهمایی مدیران روابط عمومی سازمان ها و ادارات سطح منطقه یک با تشکر از همکاری شهرداری در رفع مشکلات اجرایی مشترک، بر تعامل و همفکری دوجانبه جهت خدمات رسانی بهتر به شهروندان تاکید کردند.
|
نظر بدهید