شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || مدیرکل روابطعمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان گفت: روابطعمومیها عملکرد دستگاهها را شفاف و صادقانه با مردم درمیان بگذارند.
امیر طرفیانی، مدیرکل روابطعمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان در آیین تجلیل از اعضای شورای هماهنگی روابطعمومیهای وزارت راه و شهرسازی در استان که به مناسبت روز روابطعمومی برگزار شد، اظهار داشت: بهعنوان مدیران و مسئولان روابطعمومی موظفیم عملکرد دستگاهها را نه از باب تبلیغ که از منظر ارایه گزارش به مردم به شکل صحیح و شفاف اطلاعرسانی کنیم.
طرفیانی ضمن تبریک هفته روابط اظهار کرد: روابطعمومی یکی از پر استرس ترین و سخت ترین مشاغل دنیا است که وظیفه خطیر اطلاع رسانی و ارائه گزارش عملکرد دستگاه ها به مردم را بر عهده دارند.
وی عملکرد روابطعمومیهای دستگاه های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان را مطلوب توصیف کرد و گفت: مجموعه روابط عمومیهای وزارت راه و شهرسازی در استان خوزستان به صورت یکپارچه، هماهنگ و همراه در کنار یکدیگر به صورت متحد کار میکنند که این همراهی و همدلی میتواند الگویی برای دیگر دستگاهها باشد.
طرفیانی به سفرهای نوروزی و ایام اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: در نمایشگاه دهه فجر، سفرهای نوروزی و در زمان تردد زوار اربعین حسینی (ع) در استان این همراهی و همدلی را به وضوح مشاهده کردیم.
مدیرکل روابطعمومی و امور بینالملل استانداری خوزستان با اشاره به اهمیت کار ویژههای وزارت راه و شهرسازی در استان اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی در استان خوزستان خدمات متنوعی را به مردم ارائه میدهد و طرح نهضت ملی مسکن که مهمترین برنامه دولت به شمار میرود را در استان اجرایی کرده است.
طرفیانی تصریح کرد: وظیفه داریم عملکرد دولت در استان را به صورت شفاف و صریح به مردم اطلاع رسانی کنیم و در این راه از تمام ظرفیتها و تمام توان خود باید بهره بگیریم.
همچنین امید زمانی، زئیس شورای هماهنگی روابطعمومیهای وزارت راه و شهرسازی در خوزستان اظهار داشت: در استان خوزستان ۱۷ اداره روابطعمومی با بیش از ۵۲ کارشناس در دستگاههای زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی مشغول به خدمت و اطلاع رسانی هستند.
وی افزود: وزارت راه و شهرسازی در استان خدمات متنوع و گوناگونی را به مردم ارائه میدهد که نیاز است این خدمات به شکل شایسته و شفاف به مردم اطلاع رسانی شود.
زمانی ادامه داد: برای اطلاع رسانی به موقع، سریع، صریح و شفاف نیازمند بهرهگیری از وسایل ارتباطی مدرن و فراگیری تکنولوژیهای نوین و راههای ارتباطی جدید هستیم.
رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به اهمیت ارائه گزارش عملکرد دستگاه ها به مردم گفت: موظفیم ارتباط تنگاتنگ و مستمری را با مردم برقرار کنیم تا مطالبات و خواستههای مردم را به خوبی درک کرده و آنها را برای تصمیم گیری در اختیار مدیران و تصمیم گیران قرار دهیم.
وی افزود: با توجه به مشغله کاری فراوان تصمیم گیرندگان و برنامه ریزان، فعالان عرصه روابطعمومی موظف هستند تا خواستهها و مطالبات مردمی را دستهبندی کرده و در اختیار تصمیم گیران و برنامه ریزان قرار دهند تا در تدوین برنامهها نظرات مردم به درستی اعمال شود.
زمانی اظهار امیدواری کرد: با تعامل همراهی و همفکری اعضای شورای هماهنگی روابطعمومیهای وزارت راه و شهرسازی در استان ارتباط میان مردم و مسئولان را به خوبی برقرار کرده و عملکرد دستگاه های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی را به مردم گزارش دهیم.
گفتنی است در این نشست هر یک از اعضای روابطعمومیهای زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان خوزستان در سخنانی نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.
در پایان مراسم به مناسبت روز روابطعمومی از روسای روابطعمومیهای زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان توسط مشاور مدیر کل راه و شهرسازی و مدیرکل روابطعمومی امور بینالملل استانداری با اهداء لوح تقدیر و شاخه گل تجلیل بعمل آمد.
انتهای پیام/
|
نظر بدهید