شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || در مقالهای که توسط جان اودوایر در تاریخ ۲ اوت ۲۰۲۴ در *O’Dwyer’s* منتشر شده، جانی اسمیت، معاون ارتباطات Roche Diagnostics آمریکای شمالی و ورزشکار سابق دو و میدانی، به اهمیت رهبری متمرکز بر مردم برای پیشبرد رشد سازمانی پرداخته است. اسمیت در این مقاله تأکید میکند که نظم و انضباط و مسئولیتپذیری، همانطور که در مسیر ورزشی خود آموخته، اکنون رویکرد او را به ارتباطات شرکتی هدایت میکند.
اسمیت بیان میکند که پیمایش در یک سازمان بزرگ و اجرای تغییرات، کاری دشوار است که نیازمند ایجاد روابط قوی و سرمایهگذاری روی افراد است. او معتقد است که برای موفقیت در ارتباطات شرکتی، باید استراتژیهای ارتباطی به طور مستقیم با اهداف تجاری همسو شوند. این همسویی، شالوده رویکرد او را تشکیل میدهد و تضمین میکند که هر تاکتیک و فعالیتی از اهداف کلی کسبوکار پشتیبانی کند.
در مصاحبه با داگ سایمون، مدیرعامل DS Simon Media، جانی اسمیت توضیح میدهد که اولویتبندی صحیح و همسویی استراتژیهای ارتباطی با اهداف تجاری، به موفقیت سازمانی کمک شایانی میکند. او به اهمیت انعطافپذیری در چارچوب سازمانی و حفظ تمرکز بر پروژههایی که بیشترین تأثیر را دارند، اشاره میکند.
اسمیت همچنین به چالشهای تعیین اولویتها در ارتباطات شرکتی پرداخته و هشدار میدهد که بدون سیستم یا تغییر طرز فکر، بازگشت به روشهای قدیمی و کماثر آسان است. او تأکید میکند که موفقیت در ارتباطات شرکتی نیازمند تمرکز بر پروژههایی است که با اهداف استراتژیک همسو هستند.
در پایان، اسمیت به شباهتهای بین ورزش و تجارت اشاره کرده و بیان میکند که نظم، مسئولیتپذیری و کار گروهی، هم در ورزش و هم در تجارت، برای موفقیت ضروری است. او تأکید میکند که هر رهبر نیازمند تعهد قوی به حرفه خود و حفظ مسئولیتپذیری در تمامی جنبههای کار است.
نویسنده: اودوایر، جان
منبع انگلیسی: O’Dwyer’s
منبع فارسی: شارا
انتهای پیام/
با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
|
نظر بدهید