شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || شرکت خودروسازی فرانسوی رنو، یک آژانس روابطعمومی را برای کمک به راهاندازی مدل جدید تمام الکتریکی رنو ۵ در انگلستان انتخاب کرده است.
هدف قرار دادن مخاطبان جوانتر
شرکت Ready10 کمپینی را برای جذب مخاطبان جوانتر، متنوعتر و با گرایش زنانه ایجاد خواهد کرد. این کمپین بر روی فناوری، اتصال و طراحی شیک خودرو تمرکز خواهد کرد.
استراتژی راهاندازی با محوریت روابطعمومی
این شرکت روابطعمومی با تیمهای بازاریابی و روابطعمومی رنو همکاری خواهد کرد تا کمپینی را اجرا کند که از رسانههای کسب شده، فضای مجازی و تبلیغات پولی استفاده میکند.
اشتیاق متقابل
هر دو شرکت رنو و Ready10 از این همکاری ابراز هیجان کردند. رنو مشتاق است تا ایدههای جدید Ready10 برای جلب توجه به عرضه خودرو را ببیند، در حالی که Ready10 از همکاری با چنین برند خودروسازی شناختهشدهای هیجانزده است.
منبع انگلیسی: prweek
منبع فارسی: شارا
انتهای پیام/
|
نظر بدهید