راه اندازی نخستین رسانه ارایه خدمات بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی کشور با عنوان «پست رسانه»

مدیر عامل شبکه تبلیغات ایران (شَتا) از راه اندازی نخستین و جامع ترین رسانه ارایه خدمات بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی کشور با عنوان «پست رسانه» خبر داد.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) مدیر عامل شبکه تبلیغات ایران (شَتا) از راه اندازی نخستین و جامع ترین رسانه ارایه خدمات بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی کشور با عنوان «پست رسانه» خبر داد.4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


حامد جمالی با بیان این مطلب که، بهره برداری از این خدمات براساس توافق با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران توسط کانون تبلیغاتی «آسا نگار» با برند «پست رسانه» صورت می پذیرد، افزود: « این رسانه با داشتن بانک اطلاعاتی کد پستی 10 رقمی کلیه افراد، اصناف و مشاغل امکان ارسال هر گونه بسته ای را شامل بسته -های اطلاع رسانی، تبلیغاتی، بازاریابی و نظر سنجی به کد پستی گروه¬های هدف میسر خواهد نمود. ضمناً از سایر خدمات این رسانه می توان به ارسال هر گونه بسته¬ای به دریافت کنندگان گذرنامه، کارت خودرو، سند ملکی، سند موبایل و امکان چاپ و رونمایی تمبر برای برند¬ها و سازمان¬ها اشاره نمود »


وی با اشاره به این مطلب که باید تحولی در ساختار شبکه های اطلاع رسانی، تبلیغاتی و بازاریابی کشور ایجاد نمود گفت، از 25 دی ماه فعالیت رسمی این رسانه در کشور آغاز خواهد شد و به زودی در کلیه استان¬ها نمایندگی «پست رسانه» دایر خواهد شد.


حامد جمالی در پایان اظهار امیدواری کرد به پشتوانه اعتماد و اعتبار شرکت پست به زودی این رسانه موثرترین و کم هزینه ترین رسانه کشور قلمداد می¬گردد.