راهنمای روابطعمومی و مهارتهای ارتباطی
(برای روسای سازمانها و مدیران عامل شرکتها)
نویسنده: ویلیام جی. هولستین
اقتباس و ترجمه: هادی کمرئی
پیشگفتار
موقعیت سازمان و شرکت شما، سیاستگذاریها و فعالیتهای ارتباطی آن باید منعکس کننده چیزی باشد که سازمان و شرکت به خاطر آن پا به عرصه حیات گذاشته است. سیاستگذاری اصلی موسسه باید بر اساس هدف ارتقا و بهبود برداشت مخاطبان از سازمان و شرکت باشد. میزان سرمایه گذاری و بهکارگیری متخصصان ارشد روابطعمومی و آمیزهای از مهارتهای ارتباطی نیز باید در جهت همین هدف باشد.
متاسفانه بسیاری از مدیران ارشد سازمانها ارزش چندانی به روابطعمومی و مهارتهای ارتباطی نمیدهند و به همین دلیل سرمایه قابل توجهی هم به آن اختصاص نمیدهند.
از طرف دیگر، مدیران و کارشناسان روابطعمومی که در خدمت سازمانها و شرکتها هستند از این برداشت و نگرش مدیران ارشد سازمانها نه تنها به عنوان دغدغه «شماره یک» خود یاد میکنند، بلکه میل به بی اعتمادی این افراد به کارگزاران روابطعمومی را یک فاجعه میدانند.
کتاب «راهنمای روابطعمومی و مهارتهای ارتباطی» برای روسای سازمانها و مدیران عامل شرکتها تنظیم شده است که به شکل هنرمندانهای در پنج بخش اصلی، اهمیت نقش روابطعمومی و مهارتهای ارتباطی را بازخوانی و بازآموزی میکند.
در این کتاب راهنما به مدیران ارشد سازمانها و شرکتها گوشزد میشود که روابطعمومی و وظایف مربوط به آن نقش اساسی در برنامه و موفقیت هر شرکت و سازمان دارد.
مطالعه این «راهنما» به کارگزاران روابطعمومی، روسای سازمانها، مدیران عامل و مدیران ارشد شرکتها و موسسات دولتی و خصوصی توصیه میشود.
فهرست مطالب
پیشگفتار
اشتباه کدام بود
گنجاندن ارتباطات در برنامه شرکتی
تهاجمی باشید و پیام بفرستید
پذیرش رسانه جدید
نتیجهگیری: سازمانهایی بنا کنید که ارتباط برقرار میکنند
پرسشهای عملی
لینک فروشگاه: https://kpri.ir/?p=10818
|
نظر بدهید