دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند

دانشگاه‌ها و کالج‌های سراسر آمریکا در پاسخ به افزایش انتقادات عمومی و بررسی‌های سیاسی، در حال تقویت تلاش‌های خود در زمینه ارتباطات استراتژیک هستند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ایران (شارا) || دانشگاه‌ها و کالج‌های سراسر آمریکا در پاسخ به افزایش انتقادات عمومی و بررسی‌های سیاسی، در حال تقویت تلاش‌های خود در زمینه ارتباطات استراتژیک هستند.

به گزارش شارا به نقل از آکسیوس، این امر ناشی از نگرانی‌های فزاینده‌ای در مورد موضوعاتی مانند تنوع، برابری و شمول، بدهی وام‌های دانشجویی، هزینه بالای شهریه، آزادی بیان و ایمنی پردیس است.

 افزایش انتقادات

نظرسنجی گالوپ نشان می‌دهد که اعتماد به آموزش عالی در تمام گروه‌های جمعیتی کاهش یافته است.

این موضوع منجر به افزایش نظارت رسانه‌ای بر دانشگاه‌ها و کالج‌ها شده است، به طوری که پوشش منفی رسانه‌ها از سال ۲۰۱۴، ۱۲۰۰ درصد افزایش یافته است.

براساس داده‌ها، انتقاد از فعالیت‌های دانشگاه‌ها در رسانه‌های اجتماعی و همچنین پاسخ‌های آنها به این انتقادات، ۲۶۰۰ درصد افزایش یافته است.

 پاسخ دانشگاه‌ها

در پاسخ به این انتقادات، بسیاری از دانشگاه‌ها در حال ارتقای تیم‌های ارتباطی خود و یا استخدام مشاوران خارجی هستند.

آنها همچنین در حال توسعه استراتژی‌های جدیدی برای تعامل با ذینفعان کلیدی، از جمله دانشجویان، کارکنان، فارغ التحصیلان، اهداکنندگان و عموم مردم هستند.

 نقش ارتباطات استراتژیک

ارتباطات استراتژیک نقشی حیاتی در کمک به دانشگاه‌ها برای ناوبری در این محیط چالش برانگیز ایفا می‌کند.

با استفاده از ارتباطات موثر، دانشگاه‌ها می‌توانند درک ذینفعان کلیدی را از مسائل پیچیده، ایجاد اعتماد و ایجاد روابط قوی‌تر ایجاد کنند.

 

منبع انگلیسی: axios

منبع فارسی: شارا

 

 

انتهای پیام/

 

 


 

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
https://telegram.me/sharaPR