تلاش‌های متمرکزتر بر رسانه اجتماعی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کسب‌وکارهای کوچک،‌ اکنون می‌دانند که مشتریان آن‌ها از کدام پایگاه‌ها بیشتر استفاده می‌کنند و می‌دانند که با حفظ رابطه با هر پایگاه چه بهره‌ای خواهند برد.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) کسب‌وکارهای کوچک،‌ اکنون می‌دانند که مشتریان آن‌ها از کدام پایگاه‌ها بیشتر استفاده می‌کنند و می‌دانند که با حفظ رابطه با هر پایگاه چه بهره‌ای خواهند برد.


اگر سری به وب‌سایت کسب‌وکارهای کوچک بزنید،‌ با تعداد زیادی آیکون اجتماعی روبرو خواهید شد که به شرح‌حال‌هایی کمتر استفاده شده در سرتاسر وب پیوند دارد.


حقیقت این است که هر پایگاهی برای هر کسب‌وکاری مناسب نیست – بایستی در جایی باشید که مشتریان شما در آنجا هستند.