تشکیل کارگروه تدوین شیوه نامه مدیریت بحران روابط‌عمومی‌ها در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی

رئیس روابط‌عمومی‌ شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از تشکیل یک کارگروه با حضور نمایندگان شرکت‌های پالایشی و تابعه، بدنبال تدوین شیوه نامه مدیریت بحران روابط‌عمومی‌ها در شرایط اضطرار خبر داد.

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| رئیس روابط‌عمومی‌ شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از تشکیل یک کارگروه با حضور نمایندگان شرکت‌های پالایشی و تابعه، بدنبال تدوین شیوه نامه مدیریت بحران روابط‌عمومی‌ها در شرایط اضطرار خبر داد.
 
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، نشست روسای روابط‌عمومی‌ شرکت‌های پالایشی و تابعه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، در راستای تدوین «شیوه نامه اجرای فعالیت‌های روابط‌عمومی‌ و رسانه ای در شرایط اضطرار» در پالایشگاه نفت لاوان برگزار شد.
 
 مجید شهیدی در این نشست با اشاره به ضرورت ارتقاء عملکرد روابط‌عمومی‌ها در ساختار شرکت‌ها در مواقع وقوع بحران تصریح کرد: پیش نویسی در راستای تدوین شیوه نامه اجرای فعالیت‌های روابط‌عمومی‌ و رسانه ای در شرایط اضطرار ، پس از اصلاحات و تغییرات تدوین شده است که هم اکنون در دست بررسی و تحقیق است.
 
 وی با بیان اینکه پس از وقوع بحران و اخلال در سامانه هوشمند سوخت این ایده تداعی شد، افزود: به این منظور جلساتی در تهران در شرکت‌های تابعه برگزار شد که این روند مستمر خواهد بود تا پس از اجماع و کسب نتیجه نهایی، این دستورالعمل توسط مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی مصوب و به شرکت‌های پالایشی و تابعه ابلاغ شود.
 
 شهیدی تاکید کرد: در این فرآیند کارگروهی شکل خواهد گرفت و با حضور نمایندگان شرکت‌های پالایشی و تابعه مشکلات، چالش‌ها منعکس و بررسی خواهد شد.
 
 وی همچنین بر تمرکز بیشتر روابط‌عمومی‌ ها در شبکه های مجازی در راستای تسریع در اطلاع‌رسانی تاکید کرد.
 
 گفتنی است، در این مراسم پس از ادای احرام به آرامگاه شهدای جزیره لاوان، نخستین کارگروه مدیریت بحران در عرصه خبر و اطلاع رسانی در مجموعه پالایشگاه لاوان برگزار شد.